Siis jos minulla EI ole mitään datapaketteja yms. ja olen 3G-yhteydellä netissä, niin paljonko se maksaa per minuutti/per megatavu tai miten hinnasto nyt meneekään. Katson kännykällä nettiä ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa (eli lähinnä "hätätilanteessa" jos jotain on pakko nähdä eikä ole kuin känny kädessä) joten en jaksa datapaketteja hankkia. Ja kun soneran sivut ovat niin vaikeat ettei ne siellä viitsi kertoa paljonko tämä olisi, tuputtavat vain pakettejaan. Onko se jotain tyyliin 5 euroa/megatavu vai? Jotain semmoista veikkaisin.
Datansiirtomaksut
eovijotecjoecijt
1
159
Vastaukset
- -
Minun Sonera -liittymissä on valmiina nettiyhteys, jolla maksat surffaamisesta 0,91 €/alkava tunti (enintään 6,96 €/24 h)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687