Naisen mielipide

Nainen-81

Bodaajat ovat kuivempia ja ällömpiä kuin steroideilla pöhötetyt voima ja painonnostajat jotka ei kiristele. Ne on komeampia ja miehekkäämpiä.

54

1763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niijoo.

joo ton tosiaan huomaa ton eron ku jotkut vaa kiristelee sillee liikaa

• pa

Kummatkaan ei saa naista :D:D:D:D

• Totta puhut

kristely on homojen hommaa. Miehellä kuuluu olla iso maha ja paksut kädet sekä paljon voimaa, kuka muka haluaa näyttää kuivatulta suolalihalta?

• ÖNN ÖNN ÖNN

Läskijaskajanne muuttikin naiseksi yhtäkkiä? Taitaa olla musklen trolliperse vauhdissa juttujen tasosta päätellen.
      Miten on lokkipanot viimeaikoina sujunu?

• ÖNN ÖNN ÖNN

Olet huijari.

• Nainen-81

Etkö kestä kun oikea nainen tuli sanomaan oman mielipiteensä ? =) Minä olen vain sivusta lueskelleena pannut merkille "pientä" kateuden havinaa tällä keskustelupalstalla etenkin näitä isompia miehiä kohtaan jotka on onnistuneet toimissaan toisinkuin sinä joka et paljon eroa tavallisesta kuntoilijasta =) hah!

Miksi et sitten itse kehity ja kasva? Kannattaisi tehdä asialle jotain, niin se kateuden havina voisi jopa hävitäkin =) Sorry, mut ei kiinnosta rääpäleet, olen itse vaalea luonnollinen nuori nainen ja ennemmin iso jaskan kokoinen mies kuin tuollainen katkera ja kateellinen mitään saavuttamaton nahjus.

• Nainen-81

Ja missään muskleforumilla ei kiinnosta edes vierailla =) eri asia jos siellä keskustelisi isoja musklemiehiä mutta taitaa olla niin, että oikeesti niitä on muualla kun önn önn itse tekemällä muka"isojen miesten" palstalla, hahah =)

• phah

Äh, ketä kiinnostaa vaalea nainen, kun tummaa ja tulistakin on tarjolla. Siksi toisekseen, jos nimimerkissäsi on syntymävuotesi, olet jo kolmekymppinen kalkkis. Niitä nuoriakin naisia on tarjolla, joten ymmärrät varmaan, että tuollaisen vanhan kurtun kommenteilla ei ole painoarvoa.

• hmmmhz

Sinulla on kyllä oikeus mielipiteeseen ja tietenkin makuusi. Pakko kysyä, että oletko koskaan tommosen lihapään kanssa seurustellut, tai nähnyt läheltä? Itseäni ei tommonen steroidi pelleily kiinnosta, eli kuulun ihmisryhmään jota vihaat kaikkein eniten "Rääpäleet".

On ne mörssärit "komean" näkösiä, mutta valitettavasti se että pullistelet hauista on ainut hyötysuhde siinä. Joskus muuttotöissä oltiin tämmöstä pariskuntaa muuttamassa. Mies kantoi rappuset ylös jonkun vähäpätöisen säkin ja jäi ylös puuskuttaa. Hänen naisensa (Bodari hänkin) taas kantoi ihan jäätävää tahtia tavaraa. Vaikka se edes pakollista ole.

Eli mielummin olen rääpäle, joka jaksaa tehdä töitä ja liikkua. Kuin kävelevä broileri, jolle paskallakäyminen on verrattavissa city maratooniin.

Valitan, jos sinun maailmankatsomuksesi tuhoutuu, mutta en ole kateellinen saati katkera näillä steroidi hirviöille. Minua lähinnä säälittää, kun tulee vastaan ihmisraunio, jolla on otsa täynnä vettä, todennäköisesti erektiohäiriö ja joutuu mennä piikittää itseään, koska ei halua tissejä ;)

Toivottavasti löydät itsellesi sen oikean, oli se sitten petteri perus jätkä Aka "Luuseri, jolla ei ole tulevaisuutta" tai Heimo Supermies, joka nostaa penkistä 300 kiloa ja rappuset aiheuttaa sydänpysähdyksen.

• BodySM-88

aika hyvin sanottu nainen81
      suomi24 nyt on tunnetusti täynnä pikkumiehiä jotka ei tajua syömisestä ja bodaamisesta tuon taivaallista

• -GäzbinHöyzytEiMÄHY!

Sun piti poistua palstalta. Et malttanu ja nyt kirjoitat tyttönä? Eikö tuo ole aika munatonta, kaikin tavoin?

• Nainen-81

Minä en ainakaan ole mitään muuta kuin oma itseni. Se on varmasti sinulle raskasta uskoa :(

• GäzpinHöysytEiMähy

Käytät samanlaisia hymiöitä kuin jaska
        Samassa paikassa kuin jaska (mm. lauseiden välissä)
        Käyt täällä monta kertaa päivän aikana. Kuten jaska.
        Ilmestyt juuri kun jaska on uhonnut jättävänsä palstan.
        Käytät samoja ilmaisuja kuin jaska (mm. "kuivempia", "pöhötetyt", "painonnostajat", "katkera ja kateellinen")
        Vastailet itse omiin viesteihisi (teet ns. multiviestejä peräkkäin) kuten jaska.

Hoh hoijaa. Ilmaannuit myös nimimerkillä "BodySM-88", agendana sama aihe. Ihanko väänsit itse siitä nimimerkistä "BodySM-90", joka kritisoi sua tuolla treenauspalstalla aikanaan?

Ihan oikeesti jaska, sun pitäs ostaa itelles elämä.

• EiMähyVieläkään
        GäzpinHöysytEiMähy kirjoitti:

Käytät samanlaisia hymiöitä kuin jaska
        Samassa paikassa kuin jaska (mm. lauseiden välissä)
        Käyt täällä monta kertaa päivän aikana. Kuten jaska.
        Ilmestyt juuri kun jaska on uhonnut jättävänsä palstan.
        Käytät samoja ilmaisuja kuin jaska (mm. "kuivempia", "pöhötetyt", "painonnostajat", "katkera ja kateellinen")
        Vastailet itse omiin viesteihisi (teet ns. multiviestejä peräkkäin) kuten jaska.

Hoh hoijaa. Ilmaannuit myös nimimerkillä "BodySM-88", agendana sama aihe. Ihanko väänsit itse siitä nimimerkistä "BodySM-90", joka kritisoi sua tuolla treenauspalstalla aikanaan?

Ihan oikeesti jaska, sun pitäs ostaa itelles elämä.

Tällaisia multiviestejä tarkoitin.

Pitäskö vielä tulla tossa kolmen jälkeen yöllä kirjottelee tälle palstalle ja vakuuttelee ettet ole jaska. Ja sit voisit vielä kertoo et tykkään finnisistä piaggiolla mopoilevista kuusaalaisista, mut et ole jaska.

Jep.

Sä oot ihan oikeesti väsyny jätkä.

• EN oo jaska:D

ter

• Treenari boy

MIksi olet niin vihainen jaskalle? ei noi sun kommentit kerro mitään siitä että nainen81 olis jaska. ootko oikeesti kateellinen jaskalle ku se on isokokoinen ja lihaksikas ja roinasi?
      oon vaan ihmetelly miekin.

• äskeine,,.

monethan täällä osaa kirjoittaa noita hymiöitä ja mitä nyt kerroit. mitä ihmeellist siin on? oot vaan kateelline jaskalle ku se sai huomioo ja haukku laudat tääl pystyyn.
        taidat ite olla väsyny jätkä ku jaksat olla yhden perässä koko ajan niin ei sul hyvin mene... siks moni mietttii et oot kateellinen sille.

• eräs Sepe

"Hoh hoijaa. Ilmaannuit myös nimimerkillä "BodySM-88", agendana sama aihe. Ihanko väänsit itse siitä nimimerkistä "BodySM-90", joka kritisoi sua tuolla treenauspalstalla aikanaan? "

Jaska on puhunut asiaa täällä kyniksille ja hänen ilmaisunsa ovat olleet paikkansa pitäviä!
      BodySM nolasi täällä itsensä kun ei tarjonnut omaa kuvaansa Jaskalle jolla
      oli rohkeutta näyttää kroppansa, joka olikin body pojua paljon isompi ja finnisempi.
      SIitähän body "sm" sitten suuttui ja rupesi pilkkaamaan jaskaa joka paikassa minne jaska vaan menikin.

eikös tuo ole aika munatonta ? minusta se on sitä jopa ihan sivusta katsojankin mielestä :)

ps. muistelen kun joskus vertailitte kuvianne ja jaska oli paljon isompo ja pöhöttyneempi, leveemmmät hartiat ja muskelit :)

varmasti tekee kipeää kun sinä joka olet nähnyt paljon vaivaa tiukan kroppasi eteen mutta sinulla on silti pienet lihakset niin ei ihmekään ettet tykkää isommista joilla isommat habat ;)

ja ajavat vielä skodella rillutellen kesäisin naiset perässään.... oh my god!!

• Jenni_91

Molemmilla on finnejä selässä hormonien takia. Ei seksikästä.

• Nainen-81

Olet aika säälittävä tapaus sinä joka mollaat Jaskaa. Kannattaisi hankkia elämä. Ja sulle puhuu tässä nuori nainen =) Varmasti aika turhauttavaa nolata itseään enempää aikuiselta mieheltä, jos edes olet?

• -ANSSI-

"Hoh hoijaa. Ilmaannuit myös nimimerkillä "BodySM-88", agendana sama aihe. Ihanko väänsit itse siitä nimimerkistä "BodySM-90", joka kritisoi sua tuolla treenauspalstalla aikanaan? "

Kritisoi kiukkuaan kun hävisi jaskalle koossa kuvien perusteella. Jaskalla oli isommat muskelit ja mahaakin. Ei tainnut body sm:n roinat oikein toimia :)

Ymmärrän että se syö miestä :)

• plääplää

Anssi-jaska

• ojåppokåkpoåkp

Samat vajukit ne vain täällä mellastaa.

• typy

Bodaaja vai painonnostaja, kiitos ei kumpikaan. Ei millään pahalla mutta ei iske kumpikaan vartalotyyppi.
      Muuten kyllä sopusuhtainen ja urheilullinen.
      Makunsa kullakin!!

• Mä olin kolmikymppisenä innostunut isoista ja vahvoista miehistä. Kävin itsekin salilla 3 kertaa viikossa ja lenkeillä ym. Tässä vuosikymmenten mittaan olen havainnut, että "tiukkuus" voi pahimmillaan pilata ihmisen elämän. Ei enää salli itselleen juuri mitään kivaa. Kun sut arkkuun laitetaan, niin kyllä siihen löysempikin kroppa mahtuu. Toki on hyvä pitää itsensä timmissä kunnossa, mutta kuitenkin ilman lisäaineita ja sietämätöntä itsetehostusta.

• membrane

Ootte kaikki sekasin.

• Exxon Valdez

Olenkin kait joku luuseri,punttisalilla en ole ikinä käynyt.
      Lihakset ovat tulleet raskaissa töissä,kuten auton moottorin kanto,betonikärryn kuljetus tai parisatasten kivimurikoiden siirtely.
      Vanhemmalla iällä olen jättänyt tämän elvistelyn nuorille teineille,moni on sanonutkin olevani ikäsekseen aika "haba gubbe"(hauis vieläkin mittanauhalla miiattuna 45 cm).

• hfhfhfhg

Hieno miäs olet.

• 12

Hyvä Esso, (vaikkei se haaksirikko)
        itse olen 40v nainen, joskus punttisalin olen nähnyt, mutta en käynyt. Olen tehnyt ikäni raskasta ruumiillista työtä.
        Edelleen joku kysyy uimahallissa tai kesäisin ulkona, mitä harrastan.

• ööö----?

no mikäs se vanha ikä on? 70?

• Kunto78

Itse treenaan n.3-kertaa viikossa punttia ja kuntonyrkkeilen. Olen 188cm ja 100kg tyytyväinen itseeni. En treenaa näyttääkseni muille vaan oman itseni tähden ja puhtaasti normaali ruokavaliolla. Jokaisella on mielstäni oikeus tehdä kropallaan mitä haluaa ja itseppähän olet oman onnesi seppä. Nettinörtit ovat tyytyväisiä uuteen peliin ja toiset tyytyväisiä kun penkistä nousee 200kg. Kaikki eivät voi olla samasta puusta veistettyjä ja elämä olisi aika tylsä jos olisimme

• nostattaja

raaka tosi asia on et bodarit on nappi inkereitä ja painon nostajat pyöreitä voimapusseja,tietoa on,mulkut

• pippuri

Mitä merkitystä ylipäätään on muskeleilla jos niiden takana on herneen kokoiset aivot? Sellainen mies kiinnostaa kuin kasa kiviä!

• Miehenä arvelisin,

että tämäkin asia on suhteellista: joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä. Harrastelijabodarina en voi syyttää ketään muuta kuin itseäni, jos joku pitää minua liian lihaksikkaana. Kuitenkin pyrin yleensä treenaamaan oman kauneusihanteeni mukaisesti.

• nostattaja01

ja olet muka mies,ole kuule oma ittes etkä idolin näköinen

• Sitä saa raisata perseeseen

• omasta mielestäni

ainoita tosimiehiä edustaa nämä nykyiset emo-pojat 20kg
      miehisellä olemuksella ja meikillä korostettuna aaaaahhh....
      T: Heluna-48

• nainennnnn

Ulkomuodolla ei ole mitään väliä, vain sillä mitä korvien välistä löytyy. Moni kakku päältä kaunis, sisältä saattaa löytyä ruma yllätys.

• angelige

Bodarit ja painonnostajat kummatkin piereskelee ja haisee pahasti hielle. Ei sellaista nainen halua. Kun on puhtaat lakanat ja peitteet vaihdettu sänkyyn, läskiperse pieraisee ja koko sänky haisee sen miehen takia paskalle. kokemusta on.

• Cityporo

Ihannemies löytää vaatteet kaupasta L, XL, XXL. Jos oot liian läski tai epämuodostunut et löydä. Konttoritöihin tai pihan kolaamiseen ei tarvitse jaksaa nostaa 300 kiloa penkistä. Parempi jos on pieni rasvaprosentti, vahva sydän ja pieni syke. Tosin liian kuivaks treenattu ei ole kaunis tai komea.

• Patrick-Matti

Voimanostajat on parempia ottamaan poskeen (puhun omasta kokemuksesta)

• jkjli

Mutta eihän kummistakaan ole sängyssä mihinkään? Ihailevat vaan itseään peilistä... Ihan perusmies on paras.

• Painonnostaja, bodareil on mun makuun liikaa lihasta.

• ghhghghghg

Tääl on kyl taas semmost settii et ei tiiä pitäsikö itkeä vai nauraa...

• kierrän kaukaa

Niin ja podari ukot juoksee lorottamassa vessassa jatkuvasti, tulee isot vesilaskut kun vessa kuohuu koko ajan. Napit ja piikit sen saa aikaan. En pidä kummastakaan lajin harrastajasta, eivät ole terveitä. Monet ovat vielä äkkipikaisia, kaukana leppoisista nallekarhuista.

• bodySM2012

Käykää kattoo mun uudet reeni kuvat muskle foorumilta. On sitä koko ja näköä. Ja jos tietäisitte miten paljon noitten jälkeen saa naisia niin heikompaa hirvittää. Arvatkaas muuten paljon nousee penasta? Jos joku tarvii vinkkejä painojen nostamiseen niin vetäse ihasta!
      puh. 0600-679***

• näin mennään

Lukekaa nyt se aloitus edes kunnolla!
      " steroideilla pöhötetyt voima ja painonnostajat" Paino sanalla STEROIDEILLA.

Steroideja liikkuu molempien lajien harrastajien ja kilpailijoiden piireissä. Steroidien käyttö kertoo aina jonkinlaisesta henkisestä ongelmasta, mm. huono itsetunto. Terveellä itsetunnolla varustetun terveen ihmisen ei tarvitse tällaisiin itsetunnon ja itsetehostuksen keinoihin tarttua.

Jos joku tuollaisesta kemiallisin keinoin itsetuntoaan ylläpitävästä egoistisesta öykkäristä joku on kiinnostunut, niin HYVÄ! Sillä on vain hyvä asia, että tämä parittelukelvoton evoluution kuona-aines kerää itse itsensä pois parinmuodostusmarkkinoilta.

Kukaan terveellä mielellä varustettu ihminen EI halua jälkeläisiä, joilla on potentiaalia sellaiseen henkiseen ongelmaan, että joutuu tehostamaan itsetuntoaan kemiallisilla avuilla. Se on pään sisäinen invaliditeetti. Ei kai kukaan (terve) ehdoin tahdoin halua fyysisesti rajoittunutta jälkeläistä, miksi siis henkisesti rajoittunut.

Molemmat, sekä kiinnostus itsetehostukseen kemiallisin keinoin, että parittelu tällaisen yksilön kanssa on osoitus vain henkisestä rajoittuneisuudesta. Nämä yksilönt pitääkin "löytää toisensa", aivan kuten esim. mogoloidit löytävät toisensa palvelutaloissa. Normaalin terveen ihmisen parittelua nappieinareiden kanssa voi verrata hyvin paritteluun mongoloidin kanssa. Se on yhtä sairasta.

• Kirsi TT

Mun mies on bodari. Off-seasonil vetää 12 kananmunaa aamupalaks ja broilerin rintafileitä saattaa mennä 15 lounaalla. Onkin n. 150 kilonen treenikaudella ja vain kisoihin kerran pari vuodes laihduttaa että lihakset näkyy. Kyllä mä oon tykänny, ihana nallekarhu vaikka ei tästä työmäärästä kyllä makseta tarpeeks ja usein sen pippelikään ei seiso kun mä haluisin.

• nainpanain

Se on tietenkin aina hyvä diili, kun voi miehyyden vaihtaa "kunniaan". Tosin en tiedä miehesi steroidien käytöstä, mutta aloittajalle taisi olla paras pöksyjen kastelija, jos ei luomuna bodaa.

• 12

Otan osaa,
        tykkään ihanista nallekarhuista, mutta mun nalle ei käytä mitään lisäaineita ja SE toimii. Syö kyllä liian kalliisti, ei tosin noin hillittömästi. Syötä sille parsakaalia, itsekasvatettuja ituja ja pähkinöitä. Kalaa!

• Hullu inkkari

Olen ollut ikuisesti kiitollinen itseäni useita vuosia vanhemmalle naiselle jolle 17-vuotiaana menetin poikuuteni. Hän opetti kokemattomalle pojalle rakastelun salaisuuksia.

• ÖNN ÖNN ÖNN

On se hullu, on se.

• Näppylä....
    • nain en

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6624
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      64
      3726
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      125
      3101
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1843
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1567
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1464
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1427
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1359
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1051
    Aihe