Olen lukenut aikaisemmin moneltakin eri palstoilta passatin BXE koneen tyhjäkäynti tärinästä, ja epäilyjä noissa keskusteluissa on ollut kaksoismassapyörästä kiertokangen vääntymiseen, olen nyt huomannut sellaista kun olin viemässä autoa katsastukseen annoin koneelle ns, kunnolla kenkää ajoin kolmos vaihteella noin100km/h muutaman km,n, ja kun tulin katsastusaseman pihaan niin tärinä oli hävinnyt, tämä oli viimekesänä, mutta huomasin jälleen nyt lopputalvella tuota selvää tärinää ja tein saman tempun uudestaa ja taas tärinä hävisi, luultavasti joksikin aikaa ainakin.
Moottorin tärinä
vfrf
4
447
Vastaukset
- Uusi Passatin ratiss
Uutena Passat omistajana tämä tieto oli (tietenkin) täysin uutta. Itsellä myös BXE kone ja havainnut myös liikennevaloissa hetkellisiä tärinöitä. Olisi kiva saada vähän lisäinfoa aiheesta.
- ja toinnen
Yksi keskustelu kirjoitti:
- Palstoja kahlannut
Kaksoismassavauhtipyörä
Kytkin
Pumppusuutin
Moottorinkannake
Pumppusuutinjohtosarja
Moottorin softa
Kondensiovettä ahtoputkessa
Kiertokanki
Muu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797