Sebringin kaukolukitus

naket

vaihdoin uudet nappiparistot kaukosäätimeen ei toimi, missä voi käydä kysymässä neuvoa tai laitattamassa sen kuntoon?

7

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

Ihan ensin kannattaa kokeilla seuraavaa: Purat sen kaukosäätimen niin, että pääset puhdistamaan ne kontaktipinnat siitä pieneltä piirilevyltä ja siitä kuminappulasta. Puhdista isopropanolilla tai elektroniikka puhdistusspraylla käyttäen pumpulipuikkoa tai vastaavaa. Näin on joitakin kaukosäätimiä saatu pelittämään, kun on ollut vain likaa kosketuspinnoissa. Uuden säätimen hommaaminen on todella vaikeaa, jos edes onnistuu

• naket

Kiitos ajastasi! Minulla taitaakin olla kotona kyseistä sprayta pitää yrittää saada toimimaan,ilmoittelen jos onnistun Kiitos!

• asaaaaaaaaasss

paristot oikein?moni mokaa napaisuudet.

• Kauko Säädin

Jotkut Chryslerin alkuperäiskaukosäätimet pitää opettaa uudestaan paristonvaihdon jälkeen. Ohjeet löytynevät käyttöohjeesta ja eiköhän tuosta ole Chrysler Clubin foorumeilla keskusteltu. Ja tästä seuraa se että kahdesta kaukosäätimestä paristot pitää vaihtaa vuorotellen kun ensin vaihdettu on myös opetettu. Ei samaan aikaan, sitä toimivaa kaukoa tarvitaan auton avaamiseen että pääset opettamaan.

• 19

Eipä ainakaan mun sebringissä tarvii opettaa. Tosin aloittaja ei maininnut vuosimallia.

• Serbing

Moparin varaosanumerolla 04602260AA löytyy myöskin ihan uusia kaukkareita jos tarvitsee sellaista.. Googleen vain tuo numerosarja ja sieltä etsimään sopivaa kauppaa..

• naket

Kiitos tiedoista kaukosäätimet on toiminnassa vein ne sebring huoltoon 60 e en saanut toimimaan yrityksistä huolimatta kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6744
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6213
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3434
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2900
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2644
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2338
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2046
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1897
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe