Olen yrittänyt etsiä tietoa,että pitääkö Tukholmassa aikuisen ostaa lippu itselleen jos liikkuu lastenrattaiden kanssa bussilla tai ratikalla? auttakee hyvär ihmiset ennen kuin pää sekoaa :))
Rattaiden kanssa Tukholman ratikoissa/busseissa
3
1022
Vastaukset
- Besökande
Bussissa ei tarvitse ostaa lippua, kun matkustaa lastenrattaiden kera. Tunnelbanassa pitää lippu hankkia, jos sinne eksyy.
Nyt täytyy myöntää, etten ole ratikoista ihan varma. Niitä kun on vain yhdellä reitillä, ja sekin on suhteellisen tuore sellainen. Täytyypä yrittää kaivella tietoa sl.se-sivulta.- enpä usko
Kuuleppa, Alkuperäinen kysyi jos liikkuu lastenrattaiden kanssa... se on pikkuisen eri asia kuin lastenvaunujen kanssa. Vai kuinka?
Ylipäätään ei enää Ruotsissa busseissa voi ostaa matkustuslippua. Se täytyy etukäteen ostaa joko lippuautomaatista tai matkapuhelimeen.
Alkuperäistä kehottaisin ostamaan lipun itselleen koska silloin hänen kanssaan saa matkustaa kuinka monta tahansa alle 7 vuotista lasta.
- Besökande igen
Ja löytyihän se tieto samantien:
när du reser med tunnelbana, tåg eller spårvagn måste du som barnvagnsförare ha en giltig biljett.
Eli raitsikassa täytyy olla lippu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738