Mitenkäs on, käykö esim tällänen mekko häihin http://www.huuto.net/kohteet/violetti-_-lila-puolipitka-sifonki-mekko-s---l/216059480
Hääkutsussa ei ole pukukoodia ja häät on kesällä...
Mekko häihin
8
559
Vastaukset
- anonyymi1000000
käy varmasti! :)
- tilaisuuden mukaan
Riippuu siitä millaiset häät ja millaisessa paikassa. Tämä puku sopii hyvin juhlaviin häihin. Kysy hääparilta millainen tilaisuus on, ja puku sen mukaan. Esim kesäisiin pihahäihin voi varmaan pukeutua aika vapaasti ja rennommin kuin talviseen ravintolatilaisuuteen.
- ap
Juhlavat häät on tiedossa, ortodoksiset ja sisätila on, mutta häät siis kesällä, kuten ekassa viestissä kirjoitin. Kiitos vastauksista :)
- ninnukka1111
Mun mielestä tuo mekko on aika mauton. Ehkä sen vuoksi, että näyttää halvalta ja ei ole MUN tyyliä. ota ennemmin joku tyylikäs. Nelly.comista löytyy yleensä kaikille mekko.
- gugguu91
Itse olen kesällä menossa kirkkohäihin vieraaksi ja pukukoodina on tumma puku. Luulen että kaikilla naisilla on lyhyt/polvipituinen mekko, mutta pähkäilen tässä, olisiko tällainen http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/forever-unique-778/raya-dress-778068-133/ tilaisuuteen sopiva? Kertokaahan konstailematon mielipiteenne! :D Minusta mekko on ihanan kesäinen ja sopivasti juhlavakin tuon laahuksen ansiosta. Toki se on avoin, mutta mukana tulee huivi jonka voisi laittaa olkapäille kirkkoon. Morsian ei kuulemma laita kotelomekkonsa kanssa kirkkoonkaan huivia. Onko mekko mielestänne edestä liian lyhyt tai halvan oloinen?
- gugguu91
Niin ja anteeksi pentele, unohdin vastata alkuperäiseen kysymykseen! MIelestäni tuo mekko on nykykriteereillä hyvän pituinen. Kohteliasta olisi laittaa kirkkoon vielä huivi hartioille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777