Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta auton ruostesuojauksesta Tallinnassa
tai Pärnussa? Tavallisista huolloista Virossa on minullakin kokemusta ja olen
niihin tosi tyytyväinen. Ostin japsiauton 2004 jonka pohja on vielä melko
hyvässä kunnossa ja lähes ruosteeton joten kannttais varmaan ruostesuojata..
Ruostesuojaus Tallinnassa
1
2912
Vastaukset
- Järvemaa
Lähetin itse alkuviikosta qusoa omaan autoon (MB) liittyen Tallinnaan, normaalisti siellä käyttämäni korjaamo ei tee mitään peltitöitä. Suosittelivat yhtä pajaa Keski-Virossa (Järvemaa), mutta koska kysyt Tallinnasta tai Pärnusta, laitan vain niistä:
Laitoin kyselyä Ammeco Autoon, Reval Group:n, Silberautoon, Hort Autoon, Automaaleriin, Traffic Kapitaliin ja Artelli Autoon (kaikki siis ovat Tallinnassa).
En itse kysynyt varsinaista ruostesuojausta vaan korjausta, mutta noista ainakin Artelli, Reval Group, Silberauto ja Hort Auto tekevät niitä (yhteys englanniksi).
Tiedoillasi itse ottaisin ensin yhteyttä Reval Group:n. Artellista ei ole oikein mitään ennakkokäsitystä ja Silber/Hort MB-huoltoja. Reval ehkei halvin muttei kalleinkaan.
En tiedä oliko tästä paljon apua. Ehkä 1-2 kk:n päästä tiedän enemmän, jos vien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757