Kun sulhanen järjestää itse polttarit (ja kalliit sellaiset). Kuka vastaa kuluista?
Voiko se mennä niin, että sulhanen järjestää itselleen ikimuistoisen päivän esimerkiksi lentämällä helikopterilla, koska on aina sitä haaveillut ja maksattaa lystin muilla? Laskimme, että pelkkä lento tulisi maksamaan satoja euroja per nuppi..ja vielä mitä muuta siihen päivään sisältyy. En maksaisi omistanikaan polttareista noin paljon, jos sellaiset joskus tulisi.
Sulhanen järkkää polttarit
4
340
Vastaukset
- 111hhghsd
Perukaan sulhasen ohjelma salaa. Ja järjestäkää uudet
- Rouva O
Jos sulhanen itse tilaa kalliita lentoja, niin kyllä hän tilaajana viimekädessä vastaa itse kustannuksista. Tosin, jos olette kaveriporukalla hövelisti menneet sulhaselle lupaamaan, että maksatte, mitä hän vain haluaakin, ettekä sitten kuitenkaan maksa, niin välit kyllä menee, eikä häihin ole sillä porukalla asiaa.
Liian hövelit lupaukset pitää heti perua, tai ainakin laittaa kuluille kattosumma. - kaameenkallista
Mitään ei ole luvattu, sulhanen vaan itse ilmoitti ne jo järjestävänsä..
- Rouva O
Jos sulhanen itse tilaa ja järjestää polttarinsa, niin hän ne myös maksaa. Ehkä hän tosiaan haluaa häiden alla/varjolla toteuttaa jotain pitkään haaveilemiaan juttuja, ja on aikonutkin maksaa ne itse.
Toki hän voi pyytää teitä (polttariporukkaa) osallistumaan kustannuksiin, mutta mitään pakkoa ei ole maksaa enempää kuin on haluaa.
Mahdollisten väärinkäsitysten välttämiseksi olisi ehkä kuitenkin hyvä mainita sulholle etukäteen, että mitään isoja summia ei ole polttariporukalta luvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061