Kyllä, luitte aivan oikein.
Olen muuttunut vämppyyriksi.
Olen vämppyyri
8
237
Vastaukset
- Hahhahhahhaa
No huih. Tervetuloa juomaan vertani.
Jos nyt siis edes olisit.
Sähköpostini on vampyyrit4ever@olisitkin.com - Verilintu
Ensinnäkin, se kirjoitetaan Vampyyri.
Toisekseen, vampyyriksi ei muututa ihan noin vain.
Kolmanneksi, Me emme ''Juo'' Verta sillä tavoin kuin ihmiset usein ajattelevat.- peeloapina
niin ja vampyyrihan kirjotetaan isolla niinkuin veri ja juo
- hehheee
ÄLÄ JAKSA VERILINTU
V.I.T.T.U KUKAAN EI ENÄÄ JAKSA SUN HÖPÖTYSTÄ!!!!!!
- akichita
Varo vaan ettet kompastu kenenkään valkosipuli istutuksiin...
- Hah hah vampyyrit..
Verilintyko sitten on vampyyri? ''Kolmanneksi, (me) emme ''juo verta''''
Täyttä puuta heinää, voin uskoa että hyppelet siellä olohuoneessas ostetulla lepakko puvulla, ei huh huh.. - Tämmönevaa
Ennen kun sanot mitään niin opettele edes kirjoittamaan vampyyri.
- aikuinen152
OIkeesti opettele kirjottaa!! Oot varmasti joku 7v kun et ees osaa kirjottaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728