olen huono englanninkielessä ja menin sitten lataamaan kännykkääni spotifyn. Olen tietoinen, että spotify prerium on maksullinen, mutta maksaako tämä Mobile versio? Latasin sen täältä (sivun alalaidassa pitää syöttää puhelin numero jne)http://www.spotify.com/fi/mobile/overview/
tuleeko mulle ny se pirun 10€ kk maksu kännykkä llaskun mukana?
mistä saan peruttua tämän palvelun, että jatkossa mulle ei tule laskua jos tämä ny on maksullinen?!!
fiksummat auttakaa
3
309
Vastaukset
- Noei...
Kännykkäspotify tarvitsee tosiaan spotify premium version, ilman sitä ei sen pitäisi toimia muuten kuin kännykästä löytyvällä musiikilla.
Se premium pitää erikseen tilata spotify sivustolta. Lasku ei tule kännykkälaskussa vaan pitää ilmoittaa Spotifylle tilatessa esim. luottokorttitiedot tai käyttää vaikkapa paypalia. Lopettaminen onnistuu Spotifyn nettisivustolta. - ÖÄÄliöööö
Mun Spotify tilillä lukee näin...."You are registered for Spotify Premium until 2012-04-20. After this period your account will become a Spotify Free account unless you choose to renew your subscription. "
Eli pitääkö mun tehä jotain ennen pvm 20.4?
Minä en siis halua, että minulla on spotify PRERIUM käytössä.
Jos en tee mitää, niin eihän ne mua voi laskuttaa, koska en ole mhinkään mitään luottokorttitietoja yms antanu.
Onkohan näin, että annan asian olla nii ei mee maksua. - käännös!
Muuhun en ota kantaa, mutta oletko huomannut, että Googlessa on kääntäjä? Itse olen käyttänyt sitä monta kertaa. Eihän se hirveän hyvää suomenkieltä ole, mutta kyllä siitä asian ymmärtää. Kopioit sen englanninkielisen tekstin ja liität kääntäjään. Sieltä voi valita muitakin kieliä.Ei tarvitse ruveta sanakirjan avulla kääntämään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807