En ole käynyt karaokebaareissa, kun en baareja tai ravintoloita harrasta. Kotosalla olen nyt laulanut karaokea reilun kuukauden. Sitä ennen laulamisessa oli väliä kymmeniä vuosia (en siis ole enää mikään nuori neitokainen). Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä noiden "kunnon" karaokepaikkojen laulajien tasosta. Joten kysynkin nyt tietävämmiltä, olisko tällä äänellä mitään asiaa yleisön eteen vai teksinkö itseni aivan naurettavaksi.
http://www.youtube.com/watch?v=EHgjpcnUk6s&context=C49aa304ADvjVQa1PpcFOZD5srWb2DfWnwBKlnYCgXmLbEY7niI9A=
Julkiseen karaokeen?
5
182
Vastaukset
- karaokekj-tuurari
Ei muuta kuin rohkeasti laulamaan - ja laulamaan rohkeasti! Karaokekansa ei ole mitään tiukkapipoa, eikä etsi virheitä laulustasi. Jokainen esiintymiskerta kehittää sinua ja sen voit huomata ihan itse. Naurettavana pidän sellaista karaokelaulajaa, joka jo valmiiksi luulee olevansa paras mahdollinen, mitä maa päällään kantaa ;)
Siis, neitokainen: Lavalle mars! :) - kirmakka
Outoa on.. miksi te ravintolan pitäjät ette julkaise karaoke juontajia heidän oikealla nimellä silloin kun ovat työ vuorossa illassa, piilotatte heitä " toisen " nimen taakse.Itse olen käynyt karaoke paikoisssa ja sen kerran kun pääsen vko kiireeltä vapaata vkl viettämään haluan että saan kuunnella ammattitaitoisen karaoke juontajan, juontavan illan, tiedän monia juontajia jotka käyvät samoissa paikoissa kuin itse käyn mieheni kans.On melko pettymys kun lähtee iloisella mielellä, laitettuna kuin kesä morsian illan viettoon ja kas kummaa.. siellä onkin aloittelija joka sählää ensin levyjen kans ,sitten on säädöt päin persettä.. ja joo .Laittakaa oikat nimet juontajille jotta minä ja mieheni osaamme nämä ensi metreillä aloittaneet kiertää..
Hyvää kevättä kaikille.- Voi herranduudeli
sentään.
Siinä sitä taas oikein järjen jättiläinen. Oikein isolla J:llä.
"Minä ja miehenihän emme aloittelijan juontamaan karaokeen mene."
Elä välitä vaikka olis vähän huonompikin juontaja, ette tekään niin hyviä ole kuin itse kuvittelet. - karaokekj-tuurari
Voi herranduudeli kirjoitti:
sentään.
Siinä sitä taas oikein järjen jättiläinen. Oikein isolla J:llä.
"Minä ja miehenihän emme aloittelijan juontamaan karaokeen mene."
Elä välitä vaikka olis vähän huonompikin juontaja, ette tekään niin hyviä ole kuin itse kuvittelet.Kyllä sillä karaoke-vetäjällä suuri vaikutus on illan viihtyisyyteen ja olen tuon "valittajan" kanssa samaa mieltä: illasta pitäisi saada odotusten mukainen, silloin harvoin kun matkaan lähdetään. Siksi karaokejockeyn täytyisi olla sellainen, joka osaa lukea asiakkaiden odotuksia.. siis siinä mielessä taiteellinen lahjakkuus.
- 24
Mites tämä juttu liittyy tähän keskustelun aloitukseen?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061