IHANAA UN SUVISEURAT TULEE SE PARASTA MAANPÄÄLLÄ!! SITÄ ODOTTAA KOKO VUODEN.
IHANA KUN SUVISEURAT TULEE!!!
36
724
Vastaukset
- toinen odottaja
Kieltämättä ne ovat kesän kohokohta.
- Suvareis
Totta. Suvareis on ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://freepathways.wordpress.com/2010/04/06/suvareis/
- ihanaa ku tulee
Ihanaa ku tulee tuntuu hyvältä!!! Aivan mahanpohjassa kipristelee.Ihanaa ku tulee!!!
- tutkija...
Täällä on taas pedofiili vauhdissa, sinut tunnetaan. Et ole vl.
- Lopella tulee
^^Aivan mahanpohjassa kipristelee.Ihanaa ku tulee^^
Tuo kipristely on kullin kutinaa. Ja tosi monella vl-nuorella "tulee".
- suviseuroissa
Aikooko Olavi Voittonen jatkaa puheenjohtajana, hänen olisi aika jo siirtyä eläkkeelle.
- 8
Ihanaa Oulu hiljenee. Aivan mahanpohjassa kutkuttaa jo odotuksen tunne.
- 49-34
Ihana päästä katsomaan lestatyttöjä!
- koprtsu
Nimenomaan tästä on kyse!
- mitä ihanaa suvareis
Mitä ihanaa on suviseuroissa? Itse viihdyn paremmin esim kotiseuroissa tai tavallisessa jumalanpalveluksissa.
- justinapuupää
Halooo. Seurat kuin seurat. Järki käteen.
- ihanata
ihanaa kun tulee suvikset! tuntuu ihanalta kun tulee tulisi useammin nuo!
- TULISIE
IHANAA KU TULLEE TAAS!!
- Naitu
No, tiineystarkastuksestahan siinä on kyse.
- inhaa ku ne tulee
Ihanaa kun tulee taas tuntuu kipristelevän mahanpohjassa jännästi! On se vaaan ihanaa kun ne tulee taas! Varpaissakin tuntuu ihanalta kun ne tule taas!
- ihannnnn
ihanaa kun tulee!
- puoli vl
taas sinne pitäs muka lähtee, tuntuu että vastahan ne oli. mut jos ei mee, porukka ihmettelee et miks et käy seuroisaa. ei vois paljo vähempää kiinnostaa. mut jos pari päivää kävis kattelee
- Suvarit<3
ihanaa kun suvareiden alla tulee tuomioitakin hovioikeudesta. ja ehdottomina!!!
Hovi korotti lapsia hyväksikäyttäneen rangaistusta
Rovaniemen hovioikeus on korottanut noin 50-vuotiaan pohjoissuomalaismiehen saamaa hyväksikäyttötuomiota.
Rovaniemen hovioikeus on korottanut noin 50-vuotiaan pohjoissuomalaismiehen saamaa hyväksikäyttötuomiota.
Ylivieska-Raahen käräjäoikeus tuomitsi viime syksynä miehen yhden vuoden viiden kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen neljästä törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Hovioikeus korotti rangaistuksen kahdeksi vuodeksi ehdotonta vankeutta.
Sen mukaan käräjäoikeuden tuomitsema rangaistus ei ollut oikeudenmukaisessa suhteessa tekijän syyksi luettujen rikosten vahingollisuuteen nähden.
Rikokset tapahtuivat vuosien 1999-2010 välisenä aikana. Tuomittu kosketteli lasta seksuaalisesti. Törkeisiin lapsen seksuaalisiin hyväksikäyttöihin hän syyllistyi tekemällä useita seksuaalisia tekoja lasten nähden. Hän myös katseli lapsia seksuaalisesti. Osa teoista tapahtui noin vuoden aikana, osa usean vuoden aikana.
Tuomitulla oli läheinen suhde useimpiin uhreihinsa, jotka olivat 10-15-vuotiaita. Käräjäoikeus määräsi miehen maksamaan heille korvauksia 3 500-6 000 euroa. Hovioikeus alensi yhdelle uhrille maksettavaksi määrättyjä korvauksia 4 000 eurosta 2 000 euroon.
Tuomio määrättiin pidettäväksi salassa. Myös uhrien henkilöllisyydet on pidettävä salassa.
http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/hovi-korotti-lapsia-hyvaksikayttaneen-rangaistusta/575067/- Hyvä uutinen!!!!!
Hyvä, että hovi korottaa näitä rangaistuksia.
Tämä oli tämän päivän HYVÄ uutinen!!!!!!!!!!!!! - Termit selviksi
>Törkeisiin lapsen seksuaalisiin hyväksikäyttöihin hän syyllistyi tekemällä useita seksuaalisia tekoja lasten nähden.
Mitähän käyttöä tuossa oli - saati käyttöä hyväksi?
- hui kamalaaa
Mitähän siellä suviseuroissakin taas tapahtuu....
- nuoruusmuistoja
Muistan, kun vanhemapani päästivät minut nuorena tyttönä Hollolaan suviseuroihin, mentiin Oulusta linja-autolla serkkujeni kanssa.
Muistan, kun serkkupoika, joka oli minua vanhempi, alkoi kiusata minua tulomatkalla, kyllä oli pitkä matka kotiin.
Muistan myös, kun nuorena tyttönä noin 13 -vuotiaana, menin Oulun ry:lle raamattuluokkaan, niin pojat alkoivat kiusata minua, nauroivat minulle. Se oli ainoa kerta kun kävin raamattuluokassa.
Muistan myös, kerran Oulun ry:n kahvilassa, kun paljon vanhempi, jo nuori mies, alkoi kiusata minua, kun istuin samassa pöydässä hänen kanssa.
Tyrkki likasi kuppeja minun eteen ja nauroi sitten.
Ymmärrän Maijaa, vl-liikkeessä monet, köyhien perheiden kiltit tytöt joutuvat kiusatuksi ja jopa raiskatuksi.
Vl-yhteisö on kova heikoimmilleen.
------------ --------------- ----------------- ----------------- --------------- ------------- ------------- kipiää tek
Niinpä. On minuakin kiusattu suvareissa mm. yksinolosta.
- Pääsee HOMOJA panema
Siellä homot kulkee piirissä.
Teltaa kierretään koko yöt.
> 20 suvikset tietäneenä.
Maan päällä "Reijät aukenee"
Niin Homoilla, kuin vl neitsyeillä no ei se aivan noin ole kyllä tää vl yhteisössä on hyvä elää ja toimia.
- tulee taas
IHANAA KUN TULEE TAAS AAH, AAH! TUNTUU IHANALTA!!!
- Pippeli piiloon
Ihnanata, kun pääsee pedofiilit töihin hoitokokouksiin!
- narsisti...
...vauhdissa
- Vl-nuorimies
Mahtavaa, kun voi taas suvareissa ottaa monen vl-tytön neitsyyden vyölle.
- ja sama narsisti...
...täällä
- 13052012
Onko suviseurat Helsingissä tänä vuonna?
- narsisti
Eikä
- ihanuuska
IHANAA KUN TULEE TAAS! TUNTUU HYVÄLTÄ VÄRISTYKSIÄ JOKA PAIKASSA! HUH!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768