Joka johtuu siitä, että heidän pihapiiriinsä on kovalla ( minä siis) - muita ym, kuluja .Suurella työllä on tehty hänelle siis elinkeino .Vaan isämme sekä äitimme ovat umpiseonneita . .Aivo-infarkti siirtyi isästämme äitiimme ulkokautta .Ja nämä älyn n.s jättiläiset eivät sitä enään riesakseen oisi enään tarvinneet . Nämä jotka oikeasti kuuluisivat n.s Jammusedän luomiin pieniin maan-alaisiin kaltereilla varustettuihin selleihin . Ja esim, Nyt pelkään sisareni puolesta . Sen verran hulluja äitinikin äsken puhelimessa puhui . Klo 23.00 autoni aakeella pihalla pitää heti mennä siirtämään ym. huomattavasti pimeempiä ajatuksiaan .Faijan uhkailuista en tässä kehtaa edes mainita . Asun itse toisaallaa,joten kannan siskostani syvää huolta . NEUVOKAA MINULLE APUA TILANTEESEEN . OLEN ERITTÄIN PELOISSANI SISARENI PUOLESTA !
Sisareni asuu vanhempieni luona .
mies porvoosta
1
144
Vastaukset
- :))
Anteeksi nyt vaan mutta kirjoituksesi oli sen verran sekava ettet taida ihan kunnossa olla sinäkään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797