Oletko koskaan ajatellut haluavasi oman koirasi/kissasi/kanisi tai muun lemmikin portretin seinälle tai muuten vain muistoksi muuna kuin valokuvana :)? Tässä sinulla on oiva mahdollisuus saada semmoinen.
Olen 18 vuotias nuori nainen, joka piirtää kokemuksella portretteja eläimistä. Vahvana kokemuksena ovat kanit ja hevoset, mutta myös muut eläimet sujuu ongelmitta.
Piirrän Photoshopilla ja välineenä on wacomin piirtopöytä.
Piirrän aina värillisiä kuvia, mutta halutessasi sitä voi muokata mustavalkoiseksi tai muuksi haluamaasi, myös erilaiset kuvakoot ovat joustavia. Taustoja ja ihmisiä en ole pahemmin piirtänyt, joten en niitä mielummin asiakastöihin piirtäisi.
Lähetän asiakkaalle aina valmiin työn ja mahdollisista korjauksista/lisäyksistä keskustellaan sitten. Työhön menee jonosta riippuen n. pari päivää.
Linkistä näet esimerkkejä piirtämistäni kuvista.
http://s1134.photobucket.com/albums/m618/svedu/
Kuvien hinnat:
A4 kuvaformaatti 10 euroa
A3 kuvaformaatti 13 euroa
Useampi eläin yhdessä kuvassa esim. A3 kuvakoko ja kolme koiraa 40 euroa.
O: Digitaalisia eläinportretteja !
2
61
Vastaukset
Hinnat ovat neuvoteltavissa :)
- Jaahas29083
uri.fi/HCM/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164