Joka toinen macci täynnä pöpöjä!
ja joka kahdeksas saastunut itse!
Mac OS X on matorööri
8
152
Vastaukset
- 1stMacFinn
heh heh, keksi jotain muuta kuin virustorjujan mainostekstiä.
onkohan kellään ihan OIKEITA havaintoja näistä "pöpöistä" jota osx:ään olisi viimeaikoina levinnyt???
nämä huuhaa mediat huutelevat asiasta kyllä huulet töröllä, mutta tuskinpa ovat tarkistaneet tietojensa paikkaansapitävyyttä mitenkään.
alkuperäiset uutisten levittäjät kun ovat sitten jotain virustutkakauppiaita venäjältä, niin voi ihan hyvin kysyä vähän prooffia noihin kun ryssällä on tapana kusettaa. se kuuluu niiden kulttuuriin kusettaa ja varastaa.puusilima____ kirjoitti:
onkohan kellään ihan OIKEITA havaintoja näistä "pöpöistä" jota osx:ään olisi viimeaikoina levinnyt???
nämä huuhaa mediat huutelevat asiasta kyllä huulet töröllä, mutta tuskinpa ovat tarkistaneet tietojensa paikkaansapitävyyttä mitenkään.
alkuperäiset uutisten levittäjät kun ovat sitten jotain virustutkakauppiaita venäjältä, niin voi ihan hyvin kysyä vähän prooffia noihin kun ryssällä on tapana kusettaa. se kuuluu niiden kulttuuriin kusettaa ja varastaa.On. Oli asiakkaalla sellainen.
- Sitkeitä kuulemma
M-Kar kirjoitti:
On. Oli asiakkaalla sellainen.
Saikko pöpön pois, vai lensikö levy roskiin?
- 3=m,=o
"Nyt mulla on fiilis... taidanpa mennä vlttuilemaan mäkisteille... hihihih nyt tulee hyvää juttua... vlttu hihihi mä olen hyvä... hihihih... sit kun mä olen vlttuillut niin mä menen vetämään käteen. Meen kyl ekaks kattoo pyykkikorista siskon pikkarit..."
- hyi hitto
oleksä hei vähän sairas?
- rahat pois tyhmiltä
Aika paljon rahaa on viety tyhmiltä Mac-käyttäjiltä tuon yhden viruksen avulla:
http://www.itviikko.fi/uutiset/2012/05/02/rikolliset-tekevat-hyvan-tilin-mac-haitalla/201228513/7- 1stMacFinn
Tota, luitko tota linkittämääsi juttua ollenkaan? Ainakaan et ymmärtänyt.
Tuossahan siis mainoksien klikkaamisesta maksetaan. Maksaja on joku muu kuin se klikkaaja. Vai oletko itse saanut Googlelta laskun klikkaamistasi mainoksista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870