Vein samettikukan taimet kasvihuoneeseen ja kahdessa yössä on hävinnyt 4 tainta. Pieni tynkä vartta vaan jää jäljelle!
Olen pitänyt kasvihuoneen ovea hieman raollaan, joten kissaa pienemmät eläimet ovat voineet päästä sisään.
Mikä syö samettikukan taimet?
Minna
2
6670
Vastaukset
- kokemusta on
Noin nopea katoaminen selittyy hiirellä. Voi kyllä pupukin olla asialla. Ovi kiinni ja jos haluaa tuulettaa niin tuuletusluukku on parempi kuin ovi.
- 65
Minä olen nähnyt,yksi kesä parvekelaatikossa samettiruusuja hiiret silpoi kaikki kukat tai (myyrä).Tänä kesänä tuli taas pihalle laitettua,nyt käy jänis se syö kaikki,pelokkeita laitettu ,,hiuksia pussiin ei auta cd levyjä heiluu puskien oksissa ei auta sekään,pitäs varmaan aidata kukkapenkit ja ruukut.Tai hommata metsästäjä,sais jänispaistin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747