Mulla oli tarkoitus kytkeä FMI 1.4 seosmittari pyörän putkeen kiinni mutta kun plus-ja miinusjohdot ovat kiinni ja samoin lambda-anturi niin mittarissa palaa vain puolet ledeistä ja mitään muuta ei tapahdu. Pitäisikö anturi vielä saada "maadoitettua" runkoon että mittari toimisi? Kytkentäohjeita en googlella löytänyt.
Seosmittarin kytkeminen
2
2108
Vastaukset
- wefw
mikä pyörä kyseessä, jos lambdassa neljä johtoa kuten kuvissa joita myyjän sivulla, ei erillistä maadotusta tarvita, mutta ei siitä haittaa ole.
- FI mittari
Pyörä on siis 06- ZX 10R. Pyörässä on tietysti kaksi lambda-anturia vakiona ECU:lle mutta ajattelin huvikseni asentaa ylimääräisen seosmittarin koska sellainen ylimääräisenä jo kauan pyörinyt tallissa. Mittarista lähtee kolme johtoa,punainen ja musta sekä itse anturille menevä johto. Ajaessa palaa jatkuvasti puolet ledeistä. Oli kaasun asento mikä tahansa. Edes moottorijarrutuksen aikana ei ledit mene laihan seoksen puolelle. Lisämaadoituksellakaan ei ole konkreettista vaikutusta mittariin. Vain kylmää moottoria käynnistäessä ledit näyttäisivät olevan ledin,parin verran laihan puolella. Voiko seokset kokoajan olla niin tasaiset ettei mittarinnäyttössä näy muutoksia lainkaan? Luulisi edes moottorijarrutuksella olevan vaikutusta! Mittari on siis käyttämätön. Ihmettelen....!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777