eli miten kaks oinasta tulee toimeen???
oinas + oinas
8
231
Vastaukset
- Oinans N
Muutaman viikon kokemus oinasmiehen kanssa tapailusta, ei onnistunut, hänen aikataulunsa mukaisesti tavattiin ja eipä tainnut mielessä olla kuin seksisuhde..
eli ei ainakaan minun kohdallani toiminut. - oinasleidit
En tiedä parisuhdeonnistumisesta, mutta minulla on ystävänä oinas ja hienosti tulemme juttuun. Molemmat hieman itsepäisiä, innostutaan uusista asioista, korkeat ihanteet, jotenkin huimapäisiä. Mielestäni oinaalle sopii oinas parisuhteeseenkin, koska voisi kuvitella, että osapuolet innostavat toisiaan, lähtevät mukaan hieman erikoisiinkin juttuihin, selvittävät ongelmakohdat. No siinä aluksi.
- oinas nainen
parisuhde ei onnistu jos kumpikin,,oinas,horoskoopilta,,kokemusta on,,,oinas on johtaja tyyppi,,jatkuva riita,,,oinas ei voi sitoutua,,aina pitää etsii uutta,,,levoton luonne,,vaihtaa paria kun sukkia,,vaik liitossa,,itse myös oinas,,tyypillinen,,jos joku tarjoo kahletta sillon meen ja lujaaa,,,,kun omaa tilaa kaik toimiii,,
- loyalty01
Eroja löytyy. Olen oinasnainen ja sitoutumisessa ei ole ongelmia. Olen todella uskollinen.
- Irmeli
Itsellä parisuhde onnistunut loistavasti vaikka oinaita ollaan molemmat, kakarasta asti oltu yhdessä, hopeahääpäivä takana ja kumpikin toivoo yhteisten vuosien jatkuvan. Ja rakkautta riittää joka päivälle!
- itsenäinenoinas
Itse olin kihloissa oinasmiehen kanssa useamman vuoden, ei toiminut. Kummatkin rakasti tosi paljon toisiaan, mutta kummatkin oli samanlaisia pässinpäitä, itsepäisiä ja kumpikin halusi asioiden tapahtuvan omalla tavallaan. Niinhän siinä sitten kävi että toisen on lopulta annettava periksi ja antauduttava toisen tahtoon. Olimme viisi vuotta yhdessä, kunnes tajusin etten ole sellainen kuin olen tässä suhteessa.
Erottuamme kuulin kaikilta ystäviltäni etten ollut koko suhteen aikana oma itseni, olin alistunut ja "kotirouva", millainen en ole oikeasti.
Sen koommin olen yrittänyt vältellä suhteita oinasmiehiin.- myös oinas
Älä usko horoskooppeihin noin paljon, että välttelisit siksi joitakin ihmisiä. Voi mennä todella sinulle sopiva mies ohi.
- HERTTANAINEN
HYVIN KAKSI OINASTA TULEE TOIMEEM 33 VUOTTA YHDESSÄ- JA JATKUU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih254094- 2563674
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161482Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4041320Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050