kopioin netistä tekstiä.ja vien sen word 2003 ei anna liittää...missä vika ennen toimi (mutta jouduin asentamaan widowsin ja wordin uudestaan) niin ei toimi..?
liitä
word 2003
1
119
Vastaukset
- Sama täällä joskus
Joissain tilanteissa olen huomannut, että joudun kopioimaan kahteen kertaan jotain, ennen kuin olen voinut kopioida ja liittää haluamani tekstin ja muistaakseni juuri netistä riippumatta siitä mihin olen halunnut kopioida haluamani tekstin.
Kokeileppa tuota jos toimisi. Vika on harmillinen. mutta jos esiintyy harvoin tarvetta kopioimiseen niin ehkä tuonkin sietää.
Tai sitten uudelleen asennus puhtaalta pohjalta, jolloin kaiken luulisi toimivan niin kuin ennenkin eli formatoi levy ja asenna puhtaale alustalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777