Kaleva lehdessä 3.5.-12 sivulla 3 , SRK myöntää, että vanhoillislestadiolaisissa yhteisösöissä on sovellettu väärin opetusta, kertoo kantansa PÄIVÄMIES lehdessä ja kotisivuillaan.
Kannanotossa ei kerrota, kuka on sen kirjoittanut. Lehden päätoimittaja OLLI LOHI (tohtorismiehiä) sanoo, että SRK:n pääsihteeri Tuomas Hänninen ja SRK:n puheenjohtaja OLAVI VOITTONEN ovat olleet laatimassa kirjoitusta.
SRK:N MAIJAN TARINASTA: OPETUSTA ON SOVELLETTU VÄÄRIN.
9
294
Vastaukset
- On se kaksinaamaista
Samaa pedorinkiä ja naistenalistajia nämä jeesustelijaukot!
- lusiferus
Nämä on sentään ko. johtajia, he määrittävät opin. On hyvä. että naisteologit suurella tietämyksellä ja tutkinta- aineistolla avaavat sen, mitä Maijan tarina todellisuudessa on. Kokonaisuutta ei tästä liikkeestä väännä esille itse PIRUKAAN. Saatanan riivaamaa liikettä koko joukko.
Katsokaa vaikka SALATUT ELÄMÄ sarjaa. - vai onko?
Mitä ihme porukkaan siellä SRK:ssa istuu, vaikuttaa siltä, ettei ole puhtaat jauhot pussissa kenelläkään.
- kirkosta irtautuva
ajattelin erota kirkosta ihan sen vuoksi koska nämä pedot hallitsee oulun kirkkoa. Salailu saa riittää vaaditaan tekoja, tuomioita. Niin kauan kuin nämä valkoiset juutalaiset saa kirkon tai uskonnon nimissä harrastaa tekosiaan en koe saavani seurakunnaltani yhtään mitään. Konnat vankilaan.
- vouti
Kirkosta irtautuva puhuu asiaa. Minulle riittää myös kirkollisveron maksaminen.Maksakoon lestat omat irstailunsa.
- eroa kirkosta.fi....
Näin kirkolliskokouksen alla, on syytä muistuttaa kokousedustajia lestojen erottamisesta valtionkirkosta.
Kirkolliskokouksessa on runsaasti lestaedustajia niin papeissa, kuin maallikoissakin.
Nämä Maijan tarinan ja SRK:n opin saaneet joutavat maksaa kirkollisverot.
Tosin lestat eivät maksa sitä kovinkaan mittavasti. Perhdyppä miksi?- Eronnut aikaa sittem
Olen eronnut kirkosta aikaa sitten lestaongelman takia. Kyllä kannatti! Enpähän ole ainakaan pedofiliaa tukemassa.
Lestoilta vielä tuet pois kun saataisiin, niin olisihan se mahtava.
- apua, apuvaaa...
Kalevan atikkelin mukaan kirkolliskokous alkoi arkkipiispan väkevällä puheella VL - n henkistä väkivaltaa vastaan.
Lesta edustajat niin papit kuin maallikotkin ihmettelevät Mäkisen vain heihin kohdistuvaa kritikkiä kohtaan. eiköhän tämä aihe ole jo käsitelty moneen kertaan jotenka vois pistää siihen jo pisteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854