Minulla on ollut pinnacle studio 12 muutaman kuukauden ajan. Olen asentanut sen koneeseni, jossa windows 7. Aluksi kaikki efektit(kuva kuvassa, väriavainnus) toimivat ihan normaalisti, mutta yhtäkkiä ohjelma rupesi pätkimään. Joskus ruudussa lukee ei vastaa ja kuva kuvassa efektiä ei voi käyttää. Osaako kukaan auttaa? En jaksaisi alkaa uuttaa konetta hankkimaan. Tossa vielä speksit:
Toshiba Satellite l750-1rd
Intel Core i5-2440m
Nvidia Geforce gt525m 2gb
750gb SATA
6GB RAM
Windows 7 Home Premium 64bit
Pinnacle Studio bugaus
Editing-uncle
4
197
Vastaukset
Poista ohjelma ja asenna se uudelleen.
- Editing Uncle
Olen tehny jo monta kertaa, mutta ei auta. muuten toimii, mut kuva kuvassa ei toimi.
- SamaProblem
Sama ongelma osaisiko kukaan auttaa
- Aloitus_faktaa
minkälainen kone, tiedot kuten aloittajallakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955