Joo elikkä minulla on sellainen hässäkkä eli subbarit ikäänkuin elää itsekseen, kappaleet toistaa hyvin mutta kun vaihtaa kappaleen niin siinä välissä paukuttaa bassoa ja soittimen sammuttaessa/käynistäessä todella pahasti jytkyää.? mitä osaisitte veikata viaksi?
Subbari paukkuu
9
4722
Vastaukset
- minä vaan
Maadoitus/liitos vika. Käy kaikki liitokset läpi ja varmista että ovat kunnollisia. Laita akulta auton runkoon lisämaadoituskaapeli ja koita parantaa soittimen alkuperäistä maadoitusta. Tietysti myös vahvistimen maadoitus kuntoon, eli maalit pois ja kunnon pultilla maadoituspiuha kiinni runkoon. Tämän jälkeen kannattaa suojata tuo maadoituskohta ruostumista vastaan.
- RakiM
Maadoitappa rca piuhat radion runkoon. Eli muutama karva rca kaapelin väliin radion takana ja toinen pää radion runkoon. Tuo auttaa, hävisi kaikki häiriöt.
- RakiM
http://japtoys.foorumi.org/viewtopic.php?f=13&t=221
Tuolla kuvat toteutukseen. - Glfkfvfkfkf
Vahvistimen maa johto huonosti kiinni rungossa. Itella oli sama aikoinaan. Luulin että on kunnolla mutta paremminhan se piti laittaa..
juu itselläni oli saman tyypistä vikaa ja vika oli supparissa ainakin en sitten tiiä onko ohmit menny sekasin tai jotain mutta subbaris se vika kummiskin on sen enempää en ole jaksanu viel tutkia että mikä supparissa sitten on.
- shurtygo
Joo se on paha ongelma ku menee supparissa justiinsa ne ohmit sekasin niin sitte se rupee elämää omaa elämää ja paukkumaa. Nytkii mulla on varaston komerossa subbari, joka pamahtelee yöt läpeensä kun siinä on ohmit ihan sekasin.
- Poppi-Paavo
Veikkaisin kehnoa RCA-kaapelia. Vika voi olla myös huonossa maadoituksessa.
Kyllä seon tosssa RCA-kaapelissa se vika. kaverilla ollut samallainen ongelma ja sillä se korjaantui kun tuon kyseisen kaapelin vaihtoi ja katsoi vähän miten sen laittaa.
- Anonyymi
Siis mul on subbaris änäs päällyste juttu mil sen saa pois tos pääl on ni ei näy mite se pauhaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748