Sain Soneralta mainoskirjeen, jossa ehdotettiin sopimuksen päivittämistä uuteen. Nyt pitää tarttua tarjoukseen, ennen sopimukseni päättymistä.
Sonera:
"Uusi määräaikainen sopimus astuu voimaan heti, ja vanha vastaavasti päättyy. Vanhan nettitikun mahdollisesti jäljellä olevat kuukausimaksut laskutetaan pois seuraavalla laskulla - helppoa, vai mitä"
Vanhaa sopimustani on jäljellä SEITSEMÄN kuukautta x 16,90 €/kk = 118,30 €, joka laskutettaisiin helpolla pois.
OLEN SANATON :))
Soneran markkinointi
2
211
Vastaukset
- Epätoivoista myyntiä
Sain Soneralta puhelin soiton jossa kerrottiin ilouutisesta "lopetamme vanhojen hyvien asakkaiden nettiturvan laskuttamisen"
Tottahan olin iloinen, koska olin maksanut jo useita vuosia tietoturvasta jota en ole käyttänyt enää kahteen vuoteen. Aikanaan en saanut ko. tietoturvaa irroitetuksi alkuperäisestä määräaikaisesta sopimuksesta. Oli kuulemma teknisesti sidottu liittymään ??
No mtes nyt sitten kävikään.
Vahvistus tuli, ja nyt olivat sitoneet minut jälleen 24 kk'n määräaikaiseen sopimukseen.
Minulla oli toistaiseksi voimassa oleva sopimus ja markkinointi kielto niin söhköpostissa kuin puhelinliittymässäkin. Myyntipuhelussa ei kerrottu mitään sopimuksen uusimisesta, ainoastaan kerrottin tietoturvan laskuttamisen lopettamisesta. Kun markkinonti tulpat oli avattu sain päivittäin reilut 10 markkinointiviestiä eri tahoilta sähköpostiini!!! Myytiin rahaa ja tavaraa kaiken laista.
Kun sitten vihdonkin lukuisten yritysten jälkeen pääsin läpi Soneran asiakaspalveluun, tuloksena, oli että sain toistaiseksi voimassa olevan sopimusen palautetuksi halvemmalla kuukausihinnalla mitä määräaikais sopimus olisi maksanut?? Myöskin markkinonti viestitkin loppuivat.
Mielenkiinnolla odotan mitä seuraavaksi tapahtuu. Toistaiseksi liittymä toimii kuten ennenkin ja vieläpä alehintaan :-D - turvallaan
Mut eiks se oo kiva, kun laskussa on tietoturvan lasku ja sitten tietoturvan alennus.... ainoa ongelma on se, että se on hidas. Jos seiskan kanssa sais tikusta ulos 20 megaa nii se olis jotain. Sillon lähtis kiinteä kaista menee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738