Osaisiko joku kokenut fastarikävijä kertoa, millainen paikka Helsingin Kalasatama on konserttipaikkana? Kiinnostaisi tietää eritoten äänentoistosta. Olen itse pari senttiä päälle 160, joten tällä vartalolla sinne ei mennä paljon näkemään, mutta entä kuulemaan? Kannattaako lähteä? Mahdollinen lippu olisi tiedossa ja Metallica kiinnostaa aina.
SONISPHERE 2012 - Kalasatama
Rixu78
4
297
Vastaukset
- esa88
ite oon käyny foo fightersit siel tsekkaa, ja hyvät on äänentoistolaitteet ei herranjumala siitä oo kii, ja paikka itsessään iha jees. Suosittelen, itsekkin menossa!
- miä
Näyttää lupaavan vesisadetta koko viikonlopuksi, joten kiinnostais tietää, pitääkö Sonisphereen varaustautua kumisaappailla? Siis onko pohja nurmea, joka tallautuu märkänä mutavelliksi?
- tebvsc
se soniksen koko festarialue on hiekkaa, jonnekki sinne keskelle on tehty tekonurmesta sellanen makoilumesta
- BLOOD IS LIFE
Siellä mitään nurmea o missään, pelkkiä kiviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727