Tapsan veli

jaa-a

18

11262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

On siinä nyt vähän jotain samaa näköä kuin tapsassa.

• Tyhmät Kansat

Taitaa olla kansantauti tuo tyhmyys....

• Lorujaje
      • fakta

Seppo on Tapsaa muutaman vuoden nuorempi.

• Anonyymi

eip näy koko kuvaa !

• aika velikultia

Jaa Tapsan velikin laulaa ! Olisi joskus kiinnostavaa kuulla heitä laulamassa yhdessä.

• tapsu-tussukka.

Eipä taida olla Tapsukan veli.
      On nimittäin ihan järkevän
      näköinen.

• mistelli.

Tapsan Suvi- siskolla on kanssa hyvä ääni kertoi minun isäni joka on kuullut Suvin laulua joskus jossain.

• Oskariliini

Joooo... Isäsi täytyy pyytää korvalääkäriltään uutta kuulokojetta.Tapsan Suvi-sisko yrittää nimittäin rääkyä silloin tällöin mutta huonolla menestyksellä. Sitä paitsi Suvi Tuulikki Kansa käyttää nykyään toista etunimeään, Tuulikkia, kuten myös Tapsuliinin ex-avovaimo Tuulikki Eloranta (o.s. Kuorikoski). Näissä Tuulikeissa menee yksinkertaisempi hemmo helpommin sekaisin. :/

• fakta
        Oskariliini kirjoitti:

Joooo... Isäsi täytyy pyytää korvalääkäriltään uutta kuulokojetta.Tapsan Suvi-sisko yrittää nimittäin rääkyä silloin tällöin mutta huonolla menestyksellä. Sitä paitsi Suvi Tuulikki Kansa käyttää nykyään toista etunimeään, Tuulikkia, kuten myös Tapsuliinin ex-avovaimo Tuulikki Eloranta (o.s. Kuorikoski). Näissä Tuulikeissa menee yksinkertaisempi hemmo helpommin sekaisin. :/

Äläpäs nyt yhtään yritä, kun ei ole edes faktat kohdillaan. Suvilla Tuulikki-nimi oli käytössä lapsuudessa vain puhuttelunimenä, ensimmäinen etunimi on siis aina ollut käytössä. Ja Kuorikoski on edelleen Kuorikoski.

• Tapsa-fani
        Oskariliini kirjoitti:

Tuulikki Eloranta on aivan eri ihminen kuin Tuulikki Kuorikoski .

• Elvis-fan

Eipä ole kuvaa Tapsan veljestä !

• Kotkanpimu

Olin eilen kuuntelemassa Seppo Kansaa karaokessa Kotkan Kairossa. Lauloi tosi hyvin😍!

• KatriHelena
        Kotkanpimu kirjoitti:

Olin eilen kuuntelemassa Seppo Kansaa karaokessa Kotkan Kairossa. Lauloi tosi hyvin😍!

Eli rääkyi yhtä hirveällä tavalla kuin veljensä. Molemmat muuten susirumia!

• Anonyymi
        Kotkanpimu kirjoitti:

Jee

• Anonyymi

Tapsan sisko oli nuorena nätti.

• Anonyymi

Suvi oli koulukaverini aikoinaan. Osaa laulaa myös

• Anonyymi

Rääkyy kuin korppikotka, siis Suvi Tuulikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5939
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5433
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3074
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2287
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1701
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1686
    Aihe