Riippuvuus Kuusta!

quusymbol

Nyt eletään lähes kuutonta aikaa. Varhain aamulla 21.5 klo 2.47 Kuu on täysin Maan varjossa. Minulla tämä näkyy fyysisenä voimattomuutena.
Hiukan auttaa, että on kirkkaat päivät ja että tilaisuus on liikkua omalla tontilla vaikka rikkaruohoja repimässä. Kevään kasvusto antaa jo itsessään uutta energiaa.

3

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuhullu94

nyt kun kuu ei näy niin tunnen itseni todella väsyneeksi ja voimattomaksi, ja aurinkoiset päivät ovat olleet vähissä.. aina pilviä, aina sadetta, joten taivas ei näy. aina kun kuu on taivaalla, tuntuu omituisen virkeältä ja ehkä käyttäydyn vähän omituisesti.

• Hoitokeinoksi

Parhaiten saat energiaa, kun laitat savusaunan tulille ja grillin kuumaksi. Sitten nakkaat grilliin lihaa, lihaa ja lihaa. Porssua, makkaraa, pekonia, kanankoipia ja miksei nautaakin vartaissa. Herkuttelet lihasalla annoksella ja kurlautat lihanpalat alas pullolliselle täyteläistä punaviiniä. Sitten lähdet savusaunan lämpöön, käyt välillä pulahtamassa järvessä/meressä ja virvoittelet itseäsi siinä välissä hyvällä oluella. Saunomisen jälkeen haet piirongin laatikosta sen kuubalaisen sikarin, jota olet säästänyt viime joulusta tätä hetkeä varten. Menet laiturin nokkaan, otat mukaasi kossupullon ja sikarin... heität korkin veteen ja sytytät sikarin palamaan. Sitten katselet siinä luontoa, eläimiä ja kuuntelet ääniä. Hörpit kossua välillä ja katsot kun aamuaurinko nousee jo hyvissä ajoin. Sitten nukkumaan...

Tuossa häipyy kuule aihan kaikki fyysinen voimattomuus. Sitä on ko uus miäs.

• q-riippuvuus

Viikon päästä 14.11 on kuuton aika. Jo nyt meikän ajatustoiminta on melko tahmeeta, alakulo hiipii kintereillä. Olen seurannut kuun vaikutuksia mielialaani kauan.
      Sillä on hiukan merkitystä jos sattuu olemaan selkeätä lähellä täydenkuun aikaa, mutta pilvisenäkin aikana olen pirteämpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6063
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3344
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2810
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2624
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1863
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe