Pitäisi saada vähän enemmän ääntä Shadowin putkista. Olen nähnyt kuinka porukat porailevat putkien päistä reikäsahalla etuäänenvaimentimet pois.
Onko pitkällä tähtäimellä koneelle hyväksi vai vaikuttaako se mihinkään muuhun
kuin ääniin. Jotkut väittää että seossuhdetta polttoaineen syöttöön pitää muuttaa ja jotkut ei tee sitä ollenkaan eikä ole tarpeellista. Mikä on oikea vastaus. Ja onko kokemusta moisesta modista ja jos on niin olen innokas kuulemaan lisää.
Pyöräni on Shadow VT600 vm92.
Honda Shadow VT600 ja äänenvaimentimien poisto
erkkari69
2
370
Vastaukset
- Ja miksi?
Miksi ääntä lisää, kun poliisit alkavat mittailemaan jo äänenlisääjien tekosia?
Vai eikö ego riitä normaaliin ajoon?
Kaikenlaisilla porauksilla ja sahauksilla pilaat moposi. - vlx
Siitä vaan reikäsahalla perseet auki ja pihdeillä nykäsee huilut pois. Ääntä tulee lisää, mut ei mitään älyttömästi. Seoksia kannattanee hiukan säätää, Menee laihalle= paukuttaa putkessa moottorijarrutuksessa. Mulla ainakin vastaavassa mopossa kävi näin. Vähän on vanha "ketju" mutta vastaan kuitenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767