Minulle on jo tiedossa vuokra-asunto jonka mummoni minulle vuokraa. Kyseisessä asunnossa on tällä hetkellä vanha Vattenfall sähkösopimus joka on kallis, ja siksi haluan tehdä uuden halvemman sopimuksen toisen firman kanssa.
1.6.2012 alkaa vuokra ja silloin haluaisin myös uuden sähkönkin. Tarviiko minun tai mummoni sulkea sen vanhan sopimuksen? vai sulkeeko uusi sähkösopimus sen vanhan?
Luin pikaisesti vattenfalin sivulta että "Vattenfall sulkee vanhan sopimuksen puolestasi kun ottaa uuden sopimuksen" päteekö tämä myös muihin sähkö firmoihin?
Mitä tehdä vanhalle sähkösopimukselle? Haluan ottaa uuden.
sähköäilmassa
2
112
Vastaukset
- kyllä hoituu juuri n
Kyllä uusi palveluntarjoaja hoitaa entisen sopimuksen poikki. Pitää ilmoittaa sähkömittarin lukema, jotta mummollesi menee oikeansuuruinen lasku.
- sähköäilmassa
mistä näen sen lukeman ku en löytäny asunnosta minkäänlaista mittaria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747