Reishi l. Lakkakääpä, mistä saan edullisimmin ?

Köyhä ja kipeä

Kokeilin Reishiä ja sen vaikutus oli mahtava, mitään niin hyvää en ole aikoihin maistanut ja puhun nyt sen vaikutuksista, siitä olosta, mikä siitä seurasi.

Olen joutumassa leikkaukseen, mutta nyt alan tosissani miettiä, voisinko ainakin siirtää leikkausta ja kokeilla hoitaa itseäni luonnonkonsteilla, koska mitään pahanlaatuista ei ole kokeissa todettu, vain "poikkeavaa kudosmassaa" kohdussa myooman ympärillä.

Leikkauksessa vietäisiin kohtu ja ehkä munasarjatkin, joten nyt on tosi kyseessä, saa auttaa, jos on varmaa tietoa.

20

10061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapseleita tai ?

Hu huu, täällä ollaan, eikö tosiaan kukaan tiedä, mistä Lakkakääpää saa edullisimmin ?

• rekisteröitymätön**

Lepiköstä löytyy.

• Anonyymi

Mikä se semmonen lepikö on?

• tuliko virheostos?

Ostin sitten Fitnessfirst´in kautta Nature´s Way Reishikapseleita ja pari päivää olen niitä syönyt 2 kapselia päivässä, avaamalla kapselin ja sekoittamalla veteen. Toistaiseksi ei ole sitä samaa "fiilistä" tullut, mitä tuli siitä Reishi-teestä, jota Kasvisfestareilla parinä päivänä join. Ehkä näissä sitten on eroja, tms, mutta katsotaan vielä.

• Sienimies__

Reishin vaikuttavat ainesosat, polysakkardit, eivät ole ihmiskehon käyttävissä kunnolla ilman reishin kuumentamista. Tämän vuoksi useat reishi-tuotteet on syytä avata kapseleistaan ja laittaa kuumaan veteen hautumaan => tuote ikään kuin aktivoituu keholle käytettävään muotoon. Sama on suomen luonnosta löytyvästä pakurikäävästä, jota suoraan puusta syömällä menettää huikean osan mahdollisesta tehosta :D Mitä pidemmpi haudutus sen parempi, jos mahdollista niin lasi-astiassa koska metalli ei ole hyväksi jutuille :D

Iherbistä muschroom science -merkin kapselit ovat sellaisia, jotka ovat valmiiksi kuuma-uutettuja, jolloin ne voi käyttää suoraan sellaisenaan. Samoin FourSigmaFood:sin instant -juomat (polysakkardeja jopa 30%!), joita saa esimerkiksi Ruohonjuuresta ja Fitnesfirstiltä. Juuri on starttailemassa myös www..sienikauppa.com, josta saa parhaat terveyssienet ja laadukkaalla meininigillä ;) Suosittelen tutustumaan myös muihin terveyssieniin, huikeita vaikutuksia!

Itse olen tykännyt FSF:n tuotteista valtavasti, parista muutamaan pussia päivässä niin pärisee kivasti, mutta terveellä tavalla :)

• Sienimies__

Voi typotus sentään! :)

Tämä toiminee paremmin: www.sienikauppa.com

• .@@.

Iherb on halpa ja luotettava, valitettavasti vaan myös verottaja on tajunnut tämän ja alv-vapaa raja tippuu vuodenvaihteessa 20 euron tuntumaan. On se silti huimasti halvempaa kuin Suomessa joidenkin "erikois"tuotteiden osalta.

• muilla kokemusta?

on ollut useamman kuukauden räkätäutia ja poskiontelontulehdus ja kun aloin käyttämään reishi kapseleita niin viikossa alkoi helpottamaan ja poskiontelot parantuneet. N52

• Organo

itse olen päässyt OG kahvilla, kaakkaolla ja teellä eroon ekseemasta. Nuo kyseiset tuotteet sisältävät lakkakääpää(Ganoderma lucidum), on toi lakkakääpä erikoinen tuote. Kokeile http://www.jarijanne.organogold.com/r/DE/ sieltä löytyy lisää tietoa.

• olisiko edullinen
      • reishi kapselit

tilasin noita nature's wayn reishi standardized 100 capsules muutaman purkin. Ohjeessa suositellaan ottamaan 2 kapselia kaksi kertaa päivässä, mutta riittääkö jos ottaisin vain kaksi kaksi kapselia päivässä 752mg?

• Seppo L

Tietäisikö joku, mistä saisi lakkakäävän itiöitä istutusta varten.

• Macamies

Uusi verkkokauppa http://feelvivid.fi/ näyttäis olevan avattu, jossa myydään pelkkiä uutteita mm. Reishiä. Uutteet näyttäisivät olevan paljon vahvempia kuin muiden myyjien jauheet. Tällä hetkellä itsellä testissä Reishi, Acai ja Maca. Reishi ja Maca untuu potkivan tosi hyvin ja yllätyin kun Acai oli väriltään punaista ja kirpeän makuista :) Todella herkullista!

• t.t.

minulta löytyisi sellaisia tuotteita jotka sisältävät lakkakääpää;) ottakaa yhteyttä sari_susanna81@hotmail.com

• M.T.

Parhaiten lakkakäävän vaikutus tulee eslille kuumissa juomissa. Olen itse käyttänyt kahvia, kaakaota ja teetä jotka sisältävät lakkakääpää (ganoderma lucidum). Itsellä on vaikutuksen huomannut, että pätkissä nukkuminen on muuttunut kokonaisiksi yöuniksi. Pari kuukautta sitten minulla todettiin endometrioosi ja leikkaukseen ollaan menossa. Toivon, että tästä olisi apua myös tähän. Ja mikä parasta miulle maksetaan siitä, että juon kahvia, kaakaota tai teetä. Myös sinulla on mahdollisuus ansaita rahaa ja kokea huomat vaikutukset. Jokainen ollaan yksilöitä ja vaikuttaa eri tavalla.

Pistäs mailia tulemaan goodforus.og@gmail.com

• s.t.t.t.

minulta löytyy myös kyseiset juotavat tuotteet josta löytyy lakkakääpää:) jos kiinnostuit kerron asiasta lisää sari_susanna81@hotmail.com

• Sannasalud

Hei, Lakkakääpä kahvia ja teetä (kaakaota) saat myös minun kautta, tunnetulta toimittajalta voit ottaa yhteyttä joko Facebookin kautta facebook.com/sanna.go.31 tai spostilla saludsanna@gmail.com!

• rerere9

reishiä saa edullisesti netistä www.teekauppa.fi ja postikuluja ei peritä kuponkikoodilla "nk5121"

• tiedoksi
    • Jaryzin

Minulla on vaikea keuhkoahtauma, olisiko lakkakäävästä mitään apua?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6704
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3145
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1853
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1577
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1451
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe