vartaloani yli kaiken ja voisin jopa tappaa itseni sen takia että saisin uuden vartalon ja elämän.Ei olekkaan vielä keksitty edes tapaa millä saisin sen normaaliksi takaisin joten yhtä vitun vitutusta joka saatanan päivä.Lapsia ei kannata tehdä kuin yksi koska silloin se ei muutu paskan vertaa mutta toisen ja kolmannen jälkeen arpia tulee kasvoihin asti ja huonon parisuhteen takia lihoo muodottomaksi vaikka vitunko väliä silläkään on onko laiha vai 200kg läski kun ne arvet loistaa kumminkin.Kiitos vuodatuksesta ja helvetin hyvää päivänjatkoa muillekkin aivottomille idiootteille jotka tänne tulevat vuodattamaan tippuristaan ym.
Vihaan
5
154
Vastaukset
- JK
VAI NIIIN
Voi voi voi...
Elämä ei ole aina yhtä ulkokuorta.- Asenne ratkaisee!
Minä, kovasti lihava nainen rakastan vartaloani. Saan mieheltäni kaikkea mitä haluan ja olen onnellinen!
- amor amoor amooor
Aivan, rakkaus ei ole ainakaan vartalosta kiinni. Ja hyvä niin. Itselleni on suotu lähes mallinvartalo, mutta rakkautta ei lainkaan. Mutta toivossa on hyvä elää, ehkä vielä joskus amorin nuoli tännekin osuu. Ehkä olen niin hoikka, että nuolet ei osu.
- 32
Kaikki lähtee siitä, miten me itse kohtelemme itseä - ajatelkaa itsestä hyviä ja kauniita ajatuksia, antakaa tunteillenne lupa tulla ja mennä, pitäkää huoli siitä, että ympärillänne olevat ihmiset kohtelevat teitä hyvin. Kaikki ovat kunnioituksen ja hyvän kohtelun arvoisia. Uskaltakaa sanoa ei - jos joku kohtelee teitä huonosti - menkää pois jos läheinen ei ymmärrä lopettaa. Meidän ei tarvitse suostua kaltoin kohteluun - oli se sitten henkistä tai fyysistä. Kaikki lähtee meistä itsestämme. Uskokaa että olette rakkauden arvoisia! Anna itsellesi ymmärrystä siitä millainen olet ja siitä mistä se johtuu - mitkä asiat ja tapahtumat ovat muokanneet sinusta sellaisen kuin sinusta on tullut - ehkä sisälläsi on vielä paljon sellaista mikä ei ole pääsyt näkyväksi. Olet ihana - sinä aloittaja - sinulla on paha olla - sinua on kohdeltu huonosti - ehkä sen vuoksi suhtaudut itseesi noin - olet oman elämäsi tärkein ihminen - pidä itsestäsi huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982