Elän toista

murrosikääni...

vaikka ikää on jo yli 40. Onko muita samanlaisia?

4

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • John 3:1-8:

"Do not marvel that I said to you, YOU MUST BE BORN AGAIN (to understand as wake up). (as) The wind blows where it wishes, and you hear the sound of it, but cannot tell where it comes from and where it goes....".

miljoonii samalaisii o maapäällä. tällä hetkellä kaikki jotka o heränny "elää kui ei olisi eläny aiemmi" :)

• Kiitos piristävästä

kommentistasi ja hyvää kesää sinulle :)

• Mitä minäkö?

Olen 65w ja viimeiset vuodet olen ollut aivan erilainen katsoessani menneeseen. Sisäänpäin kääntynyt, pessimisti, haaveilija, toisten huijattavana ja periksi antavana on muuttunut.
      Nyt minua ei komenneta, käskytetää, pidän puoleni ja sanon sanottavani.
      Uhmaikää ei ole koskaan ollut, olin tasaisen talutettava, toisten mieliksi tekevä.
      Nyt ne vuosikymmenet kirpoo mielessä.
      Ehkä me ihmiset saadaan kokea eri sätkyjä erilaisin seurauksin.

• valhe oli ehdoteltu ja jos ei kuunnellu sydäntää nii luisteli seinästä seinää vaa ei myöskää oltu kerrottu että sydäntää pitää kuunnella ku ehdottelu ei kertonu että pitää kuunnella.

ainoastaa vahvimmat kykeni jote kute läpäistä ehdottelu vaa tuo rima oli liia korkealle nostettu. ihmiste käsitys oli pimeä puole hallinnassa kokonaa jos ei kyseealaistanu kaikkea.

ihmiste onnistu elää vaa epäsatapainoo luonnottomassa tilassa ku ei ollu käsitystäkää mikä o luonnolline tila. ei oo sattuma että ihmiste o alkanu tuntee kuinka paree.

tämä vuosi o mahdollisuus löytää tasapaino luonnollisuude avulla. katsokaa kuinka teille tulee mahdollisuus ymmärtää maailma kokonaa eikä menneellä oo oikeaa suuntaa ollutkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe