Olin pahasti koukussa meikkien varasteluun ja nyt oon siitä tavasta onneks päässy eroon. Mutta en ollu pitkään aikaan katellu hintoja ja nyt ne löi suoraan kasvoille.. Mun kuukausi budjetti on sen kokonen et mulla ei tosiaan oo varaa ostaa niitä.. Kuitenki rakastan meikkaamista joten mitään vinkkejä?
Mistä oikeesti halpoja meikkejä?
29
6558
Vastaukset
- f vhy fv,
Mineraalimeikit ulkomailta tilattuna eivät ole kauhean kalliita, ja sitten esim. Nyx (josta löytyy MACin "kopiosävyjä") ja Elf ovat halpoja merkkejä.
Kotomaassa voi harrastaa alennusten kyttäämistä ja liittymistä eri ketjuihin, eikä joku Wet n Wildkaan ole huono merkki, vaikka on halpa.- Anskuliinih
Itse pidän wet n' wild merkistä. Eivätkä ne kovin kalliita ole. Jotkin rajauskynät tosin olivat pettymys, mutta muuten tykkään siitä merkistä.
- Fjodde
Jos halpoja meikkejä haluaa niin kannattaa tilata Eyes lips facelta eli e.l.f.:iltä.
http://www.eyeslipsface.co.uk/
Jatkuvasti tarjouksia joissa postikulut saa ilmaiseksi tai meikit -30%
Studio sarjassa on hyvät siveltimet ja ihan perussarjassa hyvät perusmeikit.
Kannattaa tutustua! - gonnabepretty
okei kiitos :)
- simm
JT Beauty Outletissa on myos aina edullisia meikkeja, esim. Boot Essentials sarja on tosi halpa. Katso itse: www.jtbeautyoutlet.fi
Hävettää myöntää mutta olen ripsivärini ja korjauskynäni ostanut ropparista ja rajamarketista :D Ainakin itselleni on hyödyksi.
- pihi.......
sieltä minäkin, eikä yhtään hävetä. Pelkästä brändistä en rupee maksamaan mansikoita.
- homppeli2
lol - varastellu jtn meikkejä ! :O
- Avonisti
Hae käsiisi lähin Avon-myyjä. Mielestäni tuotteet ovat hinta-laatusuhteeltaan erittäin hyviä!
- Jepjep
.
Täältä:
http://www.lightinthebox.com/fi/c/meikkitarvikkeet_522
Jos pitkä toimitusaika ei ole este, saa tuotteet ILMAN TOIMITUSKULUJA. - Sotamammutti
Käytä hyviä meikkejä tai älä käytä ollenkaan.
- sarppaliini78
Suomen markkinoille tulossa uusi firma, jolla myynnissä edullisia mineraalimeikkejä. Hinnat verrattavissa täysin Avonin tai Oriflamen hintoihin. Lisäksi tuotekategoriaan kuuluu ihania ja edullisia parfyymejä yms.
Ota yhteyttä jos kiinnostuit.
sarppa1978@gmail.com - fairtrade1
Pystytkö kuvittelemaan mielessäsi sen aasialaisen hikipajan, jossa nämä (halvat) meikit tehdään? Otatko vastuun myös työntekijöiden terveyden tuhoutumisesta, kehitysvammaisista lapsista ja 35 vuoden eliniänodotteesta?
- EnPyyhiPerstaaniHunteil
Kaikilla ei oo kasapäin rahaa ..
- riinanoriflame
- thebos
Mun mielestä thebosilla on halpoja meikkejä
- Couleur Caramel
Couleur Caramel
Myyn erän ammattilaistason luomusertifioitua kosmetiikkaa n. -50%, ohjehinnasta.
Luomivärejä
Meikkikyniä
Huulipunia ja-kiiltoja
Kynsilakkoja
Muutamia peitevoiteita, puutereita, aurinkopuutereita, poskipunia ym.
Teen mielelläni pakettitarjouksen useammasta tuotteesta.
Jos kiinnostaa laita postia: arjatas@hotmail.com - vitsiiii
miten oot varastellu? ja mistä kaupoista? itteäki ottaapäähä ku ei oisvaraa meikkehi, ja oon harkinnu varastamist mut varmasti jäisin kiii
- soniar
Tässä ainakin suomalaisia verkkokauppoja listattuna :)
http://www.beautify.fi/meikit/kosmetiikan-verkkokaupat/suomalaiset-verkkokaupat - tarjous1
JT Beauty Outletista saa ilmaisen Maybelline Define A Lash ripsivärin!! Pitää lisätä ostoskoriin ja käyttää koodia kauneusjaterveys kassalla.
http://www.jtbeautyoutlet.fi/maybelline-define-lash-ripsivari-p-690.html - juustokinkkusämpylä
Osta kirppikseltä, siellä näkyy joskus meikkejä joissa on vielä sinetti ja suojamuovit paikallaan.
- AVON tiiminvetäjä
Kaikista paras hinta-laatusuhde on AVON meikeillä ja ottamalla oman ilmaisen asiakasnumeron, saat vielä 25% alennusta :) ja toimituksen lähimpään postiin tai matkikseen
- jantsu4
www.thebos.fi Löytyy paljon halpoja meikkejä ja sht nopea toimitus kulut!
- LoveFashion
Mä ainakin olin ostanut tigeristä jotain ja on ollu ihan hyviä varsinkin se sivellin setti olikos siinä nyt 5 sivellintä kulmaharja ja se maksoi 3€!
- Notku
Mäki oon ostanu tigerist ja tuun myö sieltkin ostaa:)
- Makeupacatemy fani ♥
http://www.muastore.co.uk/index.php/
Tuolt makeup acatemyltä löytyy Super halpoja meikkejä :) Postarit Koko Eurooppaan 6€ ja kaikki tuotteet maksaa alle kympin. Tuolt saa hyvän meikkivoiteenkin 2,5 € Joten kandee kattoo ;) Laadukasta mutta halpaa. Ja toimitus tais olla ehkä 1-4 viikkoo ;) - sj123
Suomalaisista ja Pohjoismaisista kosmetiikan verkkokaupoista: http://bit.ly/kauneutta_verkosta ,on turvallista, luotettavaa ja edullista ostaa tuotteita kauneudenhoitoon ja valikoimista löytyy satoja tuotemerkkejä ja tuhansia kosmetiikkatuotteita, iho- ja hiustenhoitotuotteita, hajuvesiä ja meikkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748