Voyager soitin lukossa...

Verneri55

Omassa -98 Voyagerissa on siis alkuperäinen kasettisoitin. Akunvaihdon jälkeen soitin kysyi tunnuslukua, jota ei ollut saatavilla sillä hetkellä.
Nyt olisi tunnukset, mutta joku ehti jo näppäillä sattumanvaraisia numeroita sisään, joten soitin meni lukkoon. Näytössä on siitä päivästä lähtien lukenut "wait 2hr". Ja vaikka on odotettu useampi kaksituntinen niin ei se siitä lähde pois, eli en pääse näppäilemään tunnusta. Ohjekirjassa kerrotaan että täytyy odottaa puoli tuntia...

Onko ideoita millä saisi näppäiltyä taas sen koodin?

3

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10

No ootko miettiny, että ottaisit akunkengän irti vähäksi aikaa ja näin saat soittimen taas siihen tilaan missä pyytää koodia.

• Rony the rocky pony

Oiskohan se vaan nuin helppoa, 10? Miksiköhän siinä sitten olisi tuo 2 tunnin odotus jos sen tuolleen pystyy ohittamaan? Mulla sama haaste vaan mistäpä Verneri tunnuksen sai.

• 11

No tuohan oli vaan ehdotus, jota varmaan olisi kannattanut kokeilla toimii tai ei. Koodin noihin vehkeisiin saa merkkihuollosta, josta sen pyynnöstä ( yleensä maksaa muutaman kympin) selvittävät. Pitää käydä henkilökohtaisesti eivät anna puhelimitse ( tai jos antavat, niin toimivat väärin). Tuo 2h aika muuten täytyy olla virta päällä. Alkaa ilmeisesti aina uudestaan, jos virta sammutetaan välillä. Se mistä verneri sai koodin on arvoitus, kun ei tietenkään tänne laittanut mitään ( kuuluu ilmeisesti tämän palstan kirjoitttamattomiin sääntöihin) miten ongelma ratkesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5959
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5463
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3084
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2464
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2317
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1711
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    Aihe