että vaakamies on kiinnostunut?olen hieman ymmällään ja en oikeen tiedä mitä tehdä...niin ja mistä tietää ihan varmaksi että ei ole kiinnostunut? :D kokemuksia kaipaisin :)
mistä tietää?
2
229
Vastaukset
- oppinut
Itse olen vaaka-nainen, ja pakko myöntää, että pienikin ulkonäöllinen vika tai liian ronski käytös ällöttää, jolloin unohdan tyypin, jätän vastaamatta viesteihin, en vastaa puhelimeen. Olin 7 vuotta vaa'an kanssa suhteessa, ja huomasin, että niin kauan kuin itse olin hyvännäköinen, huoliteltu, ihannepainossa jne. kelpasin äijälle :(
Jos haluaa suhteeseen toisen kanssa, silloin ei leikitä saavuttamatonta, vaan ollaan yhteydessä, jotta toista voisi nähdä mahdollisimman usein!?!?
Kaikki muut pellet, jotka luulee, että naisen saa, kun ei vastaa puhelimeen, haistakaa home! - Oinasnainen89
Itse tapasin ihanalta vaikuttavan vaakamiehen muutama viikko sitten. Oli heti lääpällään minuun, silitteli, piti sylissä ja puhui suloisia, omat epäilykseni heräsivät vaikka nautinkin kaikesta huomiosta. Tämä mies puhuu kokoajan itsestään, harrastuksistaan, autostaan ja työstään, vain musiikki jota hän kuuntelee, ajatukset ja periaatteet jotka hänellä ovat, ovat oikeita. Näinköhän hän on hakenut minusta vain kuuntelijaa, psykiatria ja fania joka palvoisi häntä? Hyvin sai minut ansaansa näillä suloisilla sanoillaan ja hymyllään. Vakuuttaa, että olen saanut hänen päänsä sekaisin ja todella pitää minusta, mutta minun on vain niin vaikea uskoa. Ehkä aika näyttää mihin tämä on menossa, jos on mennäkseen mihinkään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707