Olen sairastanut keuhkokuumeita ja astmakin todettu.Olen kokeillut erilaisia astmalääkkeitä mut ääni ei kestä kauaa puhumista..mites mulle puhetyöläisenä käy..suolapiiput ja vedellä jatkuvat kurklaukset jokapäiväistä hommaa..Jo alle 2 tunnin jälkeen ääni väsyy ja alkaa mennä tosi möreeksi ja kähinäksi..Voiko olla syy ammatinvaihtoon?
Väsynyt äänen kähinään
6
210
Vastaukset
- hiljaa---
Olenkos mä ainoa joka tästä kärsii.:)...:X
- kvgjöäsgjvu
Et ole.sama ongelma.katsoppa vcd,puhutaan myös refluksitaudista.tekee ongelmia äänihuuliin jos astma helposti kun lääkkeet ärsyttää. Mulla todettu molemmat,vocalcord dysfunction ja astma.sitäkö sulla?
- ohjausta ja puhetta
kvgjöäsgjvu kirjoitti:
Et ole.sama ongelma.katsoppa vcd,puhutaan myös refluksitaudista.tekee ongelmia äänihuuliin jos astma helposti kun lääkkeet ärsyttää. Mulla todettu molemmat,vocalcord dysfunction ja astma.sitäkö sulla?
En tiedä..:P Täytyy kysyä lääkäriltä..ainakin astma diagnosoitu..Miten pärjäilet? oletko sellaisessa työssä jossa ei tarvitse puhua jatkuvasti?,,..
- Sivullinen taas
Minut keuhkolääkäri lähetti yliopistollisen polille kun ääni pätki ja köhitti. Foniatri tutki ja testasi. Ainakin hiivasieni vaivasi, sain parhaan lääkkeen kuin koskaan. Ennen ja jälkeen testattiin ja videoitiin äänihuulten toiminta. Mielenkiintoista. En edes varsinaisesti ollut puhetyöläinen.
- Löydät vastauksen
vaivoihisi tuosta testistä ja hoito-ohjeen linkistä(testin lopussa):
........jatkuu.
_|_|_|_|_|_|_|_| 32. Puhe käheytyy tai vaimenee kokonaan, puhuminen vaatii ponnistelua.
_|_|_|_|_|_|_|_| 33. Pientä kuumeilua tai alilämpöä 0,5…..1 C-asteen.
Jatkuu.........
http://pappasmurffi.nettisivu.org/kvht-kvht-altistuneen-oiretesti/ - Luullaan usein siite
pölyn aiheuttamaksi, jota se ei ole:
http://fi-fi.facebook.com/chisuofficial/posts/469246053105231?comment_id=5610050&offset=1&total_comments=9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707