Moikka!
Mulla olis tutun häät tulossa, ja hirveä panikointi päällä mekosta.
Aivan ihana mekko on jo löytynyt Lontoosta, mutta seuraava ongelma onkin, mitä ihmettä minä voin sinne alle laittaa!
Olen pieni ja siro muuten, mutta rintani ovat D-kuppia, eli eivät mistään pienimmästä päästä.
Sovitin siis mekkoa Lontoossa ihan tavalliset rintsikat päällä, mutta juhliin ei niin voi laittaa, näyttää hurjan rumalta.
Olkaimettomat rintaliivitkään eivät oikein meinaa pysyä paikoillaan.
Mikä siis avuksi?
Mekko on siis olkaimeton ja istuu rintojen ja vyötärön kohdalta täydellisesti rintaliivit päällä, mutta ilman ei !
Apua!!
Isot rinnat ongelmana, vinkkejä!!
7
559
Vastaukset
- .....
No pistät ne rintsikata sinne alle jos kerran niiden kanssa istuu. Katse, että ovat samaa väriä mekkosi kanssa niin eivät näy läpi sieltä alta.
- Jorkka Hakulinen
Laitappa kuva rinnoistasi, niin yritetään porukassa pähkäillä mikä olisi paras vaihtoehto.
- relaxtakeiteasy
voi Jorkka pieni, pistäpä vaikka googleen hakusanaksi että "BIG TITS" jos maitorauhasia niin kovin tahdot ihastella :)
- Sukkapuku
Kannattaa käydä alusvaateliikkeestä kysymässä mitä asiantunteva henkilökunta sanoisi asiaan. Siellähän on myynnissä jos minkä näköistä sukkapukua! :)
- Kyllä löytyy
Tilaa netistä Brawissimo com tai Figleaves.com rintsikat. Sieltä saa kuppikokoja aina L saakka, siellä tuo D kuppi on pienin myynnissä oleva kuppikoko. Ympärysmitat lähtevät 60 cm. Myynnissä on myös ns. olkaimettomia liivejä , tai olkaimeton korsetti. Voit myös tilata niihin läpinäkyvät olkaimet.
t. 70 K - menna20
en usko että rintasi voivat olla 70k koska se olisi etrveydelle haitallista.
T. 70c ja lääkäriksi opiskeleva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767