Isot rinnat ongelmana, vinkkejä!!

relaxtakeiteasy

Moikka!

Mulla olis tutun häät tulossa, ja hirveä panikointi päällä mekosta.
Aivan ihana mekko on jo löytynyt Lontoosta, mutta seuraava ongelma onkin, mitä ihmettä minä voin sinne alle laittaa!

Olen pieni ja siro muuten, mutta rintani ovat D-kuppia, eli eivät mistään pienimmästä päästä.
Sovitin siis mekkoa Lontoossa ihan tavalliset rintsikat päällä, mutta juhliin ei niin voi laittaa, näyttää hurjan rumalta.

Olkaimettomat rintaliivitkään eivät oikein meinaa pysyä paikoillaan.

Mikä siis avuksi?
Mekko on siis olkaimeton ja istuu rintojen ja vyötärön kohdalta täydellisesti rintaliivit päällä, mutta ilman ei !
Apua!!

7

559

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

No pistät ne rintsikata sinne alle jos kerran niiden kanssa istuu. Katse, että ovat samaa väriä mekkosi kanssa niin eivät näy läpi sieltä alta.

• Jorkka Hakulinen

Laitappa kuva rinnoistasi, niin yritetään porukassa pähkäillä mikä olisi paras vaihtoehto.

• relaxtakeiteasy

voi Jorkka pieni, pistäpä vaikka googleen hakusanaksi että "BIG TITS" jos maitorauhasia niin kovin tahdot ihastella :)

• Sukkapuku

Kannattaa käydä alusvaateliikkeestä kysymässä mitä asiantunteva henkilökunta sanoisi asiaan. Siellähän on myynnissä jos minkä näköistä sukkapukua! :)

• Kyllä löytyy

Tilaa netistä Brawissimo com tai Figleaves.com rintsikat. Sieltä saa kuppikokoja aina L saakka, siellä tuo D kuppi on pienin myynnissä oleva kuppikoko. Ympärysmitat lähtevät 60 cm. Myynnissä on myös ns. olkaimettomia liivejä , tai olkaimeton korsetti. Voit myös tilata niihin läpinäkyvät olkaimet.

t. 70 K

• menna20

en usko että rintasi voivat olla 70k koska se olisi etrveydelle haitallista.

T. 70c ja lääkäriksi opiskeleva

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6043
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3334
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2790
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2614
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1849
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe