Häpen omaa elämääni. Minulla ei ole yhtään ystävää, joka oikeasti kuuntelisi mun murheita, jos kerron niille asioita ne vaan ohittaa ne sanomalla "nii" "joo" ja sen jälkeen kauhee stoori itestänsä. Ees mun vanhemmat ei kuuntele mua, jos niille kertoo jotain nii hyvä kun ne edes kuuntelee. Pikkusiskoonkaan mulla ei oo hyvät välit. Tää kaikki vaan saa musta tosi sisään päin sulkeutuneen ihmisen ja mä häpeen sitä.
Mä en häpee mun ulkonäköö, koska oon iha ok sen kanssa, iha semi laiha ja nätti sillee. Mut sit ku oon esimerkiksi kaupungilla tai koulussa niin ei yksikään poika kato mua. Mä oon pitkään miettinyt et onks mussa ulkoopäin sit jotain hävettävää kun en näytä olevan kenenkään mieleen.
En haluis häpee itteeni millään tavalla, mut kaikki ympärillä olevat ihmiset tekee sen tosi vaikeeks. Mä haluisin vaan ees yhen ystävän joka oikeesti kuuntelisi ja välittäis ja sais mut tunteen itteni ylpeeks.
häpeä elämää kohtaan
depressed
1
160
Vastaukset
- Hymyä huuleen
Et ole ainoa yksinäinen valitettavasti. Oletko varma ettei ne pojat katso salaa sinua? ;) Luota itseesi ja ole avoimin mielin sinun ei tarvitse hävetä itseäsi olet juuri sellainen kuin sinun pitääkin olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787