tilasin Kiinasta, nyt tavara on Tullissa

nuori..........

Pitääkö paketti lähteä hakemaan Tullista Vantaalta,
asun Porissa ?

Paketin seurantakoodilla tulee tämänlainen teksti.

" Tapahtumat
Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä saapumisilmoituksella tai lähetystunnuksella. Pakettiautomaatista nouto vain lokerokoodilla.
Rekisteröinti:17.6.2012 klo 14:35:55
Paikka:TULLIPOSTI / Vantaa 01530 01534

Katso toimipaikan tiedot "

7

1474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hae pois

Ei ei. Kyllä se on siellä sinun postitoimipaikassasi. Porriin tullu.

• QQ

pitää hakea vantaalta ja maksaa tullimaksu,
      tulosta ittelles mukaan tilaussopimus josta selviää hinta jonka olet maksanut.

• räpsin

Kyllä se on vantaan tullissa odottamassa että maksat verot ja tullimaksut.

• porissatullispiste

Mikä sikäli omituista jos Vantaalla odottamassa, koska Porissa on oma tullipiste josta noita on käyty aikasemmin hakemassa.

Itsellä pamahti kanssa moinen ilmoitus seurantakoodilla paketista, joka alle alv-rajan, jolloin mitään maksettavaa ei kyseisestä paketista ole tullille.

• 28

Kyllä se vielä Vantaan tullipostista eteenpäin lähtee. Katso myöhemmin uudestaan postin sivulta.

• No rakas

Huonoja kokemuksia varsinkin Aliexpress -verkkokaupasta. Pari tilausta olen tehnyt ja aivan päin mäntyä molemmat tilaukset. Ensimmäisessä tilauksessa väärät tuotteet, lähettäjän vastaus valitukseen: Ethän rakas riitauta tätä tilausta, meidän pakkaajat joutuvat maksamaan sen omasta tilistä. Toinen tilaus: Meillä ei ole tuotetta enää myynnissä, voimme lähettää jotain muuta tilalle. Ei rahoja takaisin kummastakaan, koska olen Aliexpressin mukaan hyväksynyt ehdotukset molemmissa tapauksissa. Suosittelen kirtämään kaukaa, jos ei halua jotain muuta tilaamansa tuotteen (usein sen oho! onpa halpa) tuotteen tilalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5783
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3254
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2650
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1906
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe