Auttakaapa tietämätöntä, mistä oikein on kyse tuossa sivustossa. Siitä siis pitäisi saada tietää mistä IP-osoitteesta omaa nimeä on googletettu? Kuinka tämä ensinnäkin onnistuu, siis miten tuo stalkinfo saa sen selville? Entä mitä se tarkoittaa kun jotkut täälläkin kyselevät että miten oman nimen saa sieltä pois? Onko siis niin että jos googletan jotain nimeä ja tämä ihminen menee tuonne stalkinfoon niin hän saa selville paitsi minun IP-osoitteeni, myös nimeni?
Entä uskaltaako tuolla sivustolla käydä vain tuleeko sieltä jotain haittaohjelmia, onko kyseessä edes laillinen sivusto?
Tietääkö joku siis ihan varmasti miten asia on? En ole itse koskaan aiemmin koko sivusta kuullutkaan.
Stalk.info, mistä on kyse?
1
544
Vastaukset
- Notuotaanoin
No ei siellä kannata ainakaan itse etsiä itseään omalla nimellä sillä olen erehtynyt itse laittamaan siellä oman nimeni mut onneks en enää ole facebookissa johon se sivu vaatii kirjautua sen huomasin. Mutta kuitenkin jos etsin itseäni omalla nimellä googlella niin yksi hakutulos on juuri tuo stalk infon.
Eli jos olet antanut facebookissa luvan tuolle sivulle niin huonompi juttu, eli se kannattaa poistaa se yhteys tuohon sivuun sovellushallinnassa. Jos siis sulla on facebookissa profiili. Ei taida voida saada pois nimeä sieltä. Ei tule haittaohjelmia mutta vakoilueväste voi tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747