Hei, olisikohan jollain tietoa, että milloin Suomessa aletaan esittämään televisiossa näitä uusimpia SP:n tuotantokausia, mitä ei oo vielä näytetty (kai 14-16 jos oon ymmärtäny oikein)? Vai tuleeko niitä ollenkaan? Vai oonko niin hukassa, että niitä onkin näytetty jo!?
Uusia jaksoja ei pysty (tai mä en ainakaan) katsomaan edes http://www.southparkstudios.com -sivustolta, joten mistä niitä näkee jos ei televisiostakaan tule? Onko mitään toista nettisivua, mistä voi katsoa ilmaiseksi? Ei tarvitsisi olla suomeksi tekstitystä, englannin taito on sen verran hallussa, että ymmärtää hahmojen puheita :--)
Mulla on pakkomielle South Parkeihin ja oon tosi kova fani, joten olis ihana nähdä uusimpiakin jaksoja, kun nuo vanhat on tullu katottua jo moneen kertaan, samoin kuin leffa (joka oli muuten hyvä!)
Eli jos jollain on asiaan edes vähän tietoa niin auttaisi paljon, kiitos! :)
South Parkista!
loveSP(:
3
114
Vastaukset
- sp
14-16 tuottiksia tullaan tuskin näkemään suomen televisioissa vielä pitkään aikaan ja 16 tuotankaudestahan on vielä puolet jäljellä.
sivulla allsp.ch/ pystyy katsomaan kaikki ilmestyneet jaksot, ihan turvalliseksi olen tuon sivuston todennut vaikka mainoksia pompahtelee silmille tuon tuosta. toivottavasti auttoi :-) - Enkä pilaile.
Suomen tv.ssä South Parkin esitysaikaa pitäisi laittaa aiemmaksi. Oikeesti näissä on parhaat moraaliset opetukset lapsille. Jotku pokemonit ja muut yökötykset helvettiin ja kunnon sarjoja lapsille.
- Simpsonit<3
Olen 11 mun mielest liikaa väkivaltaa sanoisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1563972Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362271- 1482054
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 801262
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241240Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311122Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441072Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100898Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115820