Elikkäs kumpi kannattas hommata, molemmat on aika saman laatusia ja tehosia. Naapurin lämmittäjäkalle olis myymäs jinkkua 2500e ja kotaria 20e Miettikää jinkku on kuitenki aito kinuski mobiili ja KTM ihan nippon. Eli auttakaa kumman valitsen!!!! Tämä on todella vaikea päätös kun ajattelin että jos ton jinkun ostais nii sillä pääsis kuitenki reippaasti kovempaa ja piikki on semmone että naapurin mummolla tulee paskat housuun. Sitä paitsi jinkussahan on kestävämpi keula ja luotettavampi kone. eikä tarvi mennä korjaamolle taas maanantaina. VASTATKAA PIAN!!!!!!!! VASTATKAA NOPEEMMIN KUN KIINAN JINKKU LIITÄÄÄÄÄÄ-ÄÄÄÄ!
KTM EXC 125cc vs Jincheng Manki 125cc
clubnigga2003
4
306
Vastaukset
- jinchen manki
Kannatan jinkkua monin puolin, esim kytkin on kestävämpi, jinkku myös luotettava nelitahtimoottori takaa kovan tehon ja väännön, kotari on ihan lelu verrattuna jinkkuun.
- ihaläpäl
KTM myy osissa ja osta jinkku
- jason3
itse kääntyisin jinkkuun. paljon luotettavampi eikä tartte remppaa konetta .
- Abdullah hiekkaneekr
huorakyrpäpaskaripuliraiskausvittusaatanaperkeleoksennuskrapulapieruanaalipersemulkkuhomopimppipippelilaposiitinulosteemätin HALUUUN BÄNNIÄ SUOMIHOMOT OON ABDULLAH MULLA ON ASE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787