Hei niin onko tosiaan one direction tulossa suomeen ? oon lukenu netistä ja näi ja aaaaw ois niin ihanaa nähä ne livenä!
ONE DIRECTION SUOMEEN ? ps. sori ei oo kyl artisti
5
127
Vastaukset
- @eltsipeltsi/twitter
Zayn sano haastattelussa niin ja on muutkin jäsenent sanonu. Tän vuoden lopulla ta ens vuoden alulla pitäis tulla mutta se ei todellakaan ole varmaa.
- ViolaDirectioner
Harry ja muut oli sanonut, että haluavat eniten euroopan kiertueellaan suomeen, sillä tietävät täällä olevan ihan hirveästi faneja♥ Awww pakko nähä neee♥♥
- 1D<3
uuuuwiiiiii haluuan kyllä sitten mahollisimman hyvän paikan! se vaan että mun tuurilla liput kerkee loppua....
- seeedirection
uhg vähä sama tunne !! no mut hei jos ne tulee suomeen ja kerkee saada lipun ni pitää vaa miettiä että jokainen paikka on hyvä , joku toinen olis tosi innoissaan saamassa sun paikkaa!
- ONEDIRECTIONLOVE
Jätän Bieberinki keikan sen takia väliin et mul jää rahaa one directionii ! Jos se nyt sattuis tulemaa täs joskus :DD aaaaa mä niin haluun nähä ne !♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810