Hei. Kaipaisin apua tähän hyvin yleiseen kysymykseen mistä ei pirukaan ota selvää.
Olen matkustamassa yksin Helsinki - Istanbul - Delhi - Kathmandu ensi joulukuussa.
Hel - Del lento on turkish airlinesilla ja Del- Ktm lento Spice Jetillä.
Voinko checata laukun suoraan Helsingissä Kathmanduhun asti vai meneekö se vaan delhiin missä loppuu Turkishin lento?
Mikäli Turk. ei halua checata laukkua niin voinko itse sen checata Delhissä Kathmandun lennolleni ilma ntransit visaa. Samassa terminaalissa näyttäisi olevan? Vai checataanko se puolestani lentokenttävirkailijoiden toimesta vai jääkö laukku Delhiin?
Otanko suosiollu Transit Visan hintaan 24€ vai mitä? Oon jonku verran matkaillu mutta oon aika paska Englannissa ja tää laukku homma vähä jännittää.
Helsinki - Kathmandu Laukun uudelleen chekaus Delhissä visatta
Reissuun86
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721