Romanttinen yllätys miehelle?

Nainen 23v...

Elämme rakkaani kanssa tällä hetkellä kaukosuhteessa ja lisäksi
hän on nyt työmatkalla.
Haluaisin yllättää hänet kun hän seuraavan kerran tulee luokseni pitkän ja raskaan
työpäivän jälkeen.
Olisiko teillä ideoita, en ole todellakaan itse mikään romanttinen ihminen
mutta joku pieni yllätys olisi kiva rakkaalleni järjestää..
Syöminen saisi mielellään olla jotakin kevyttä ja pientä.
Olisiko hyvä salaatti ja patonki kynttilöiden valossa huono idea?
Mitäs siihen juomaksi, itse en juurikaan alkoholia käytä.
Ideoita?

2

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --H--

Siisti kämppä on ainakin kaiken alku ja juuri.

Juomaksi: hänen lempijuomaansa, jos tiedät sen. Ota vaivihkaa selvää ;)

Syömisen jälkeen voisit sanoa käyväsi naistenhuoneessa, vaihtaisit salaa seksikkäät alusvaatteet päälle ja menisit makuuhuoneeseen. Huutaisit hänelle sieltä esim. "Voisitko tulla auttamaan?" - sitten hän löytää sinut seksikkäänä ja vihjailevana. (Muista hämärä valaistus!). Mies voisi tykätä paljonkin. :) Ongelma on vain, että jso mies on erittäin väsynyt työpäivän jälkeen niin voi olla, että mies ei jaksa petipuuhiin lähtä vaikka haluaisikin... :/

Kyllä sä jotain keksit! :)Jos miehesi on romantikko niin ruusun terälehtiä lattialle jne. :)

• Nainen 23v...

Asuntoni on aina siisti :)

Enköhän minä jotakin keksi ja uskon että hän arvostaa kaikkea sitä pientä
        romanttista mitä häntä varten teen.
        En ole mikään super romanttinen ihminen mutta minusta romantiikka tulee pienistä teoista ja eilen illalla lähetin hänelle viestin missä kerroin miten paljon hänestä välitän ja miten paljon häntä ikävöin. Sitä hän ainakin osasi arvostaa.
        Nyt laitan ajatukset suhisemaan, minulla on vielä reipas viikko suunnitella ja tehdä illasta täydellisen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6704
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3145
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1853
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1577
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1451
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe