Juu elikkä meillä on tommonen anvian langaton modeemi johon pitäs nat tyyppi vaihtaa että ps3:N pelien online player toimis ynnä muuta :D en tiedä tosta modeemista mitää koska en elektroniikkaan nii viel oo perehtyny :D mutta kuinka ton nat tyypin voi vaihtaa ja olen jo etsinyt tietoa mutta ei ole löytynyt.. ja toivottavasti joku osaa näilllä tiedoilla auttaa..
NAT tyypin vaihto yms
tietämätön
2
861
Vastaukset
- tietoliikenneasentaj
Tarkkaa ohjetta näillä tiedoilla ei voi antaa, mutta sinun täytyisi jotenkin päästä modeemin hallintaan kiinni ja vaihtaa se nattaavasta siltaavaksi (bridge).
- Fili the guineapig
Mitä pirua se mistä mä oon lukenu ni sun pitää kattoo joku PS3 ip ja joku ensisijainen dns ja oletusreitti jne. Mä kerron mihin asti oon päässyt
Avaa PS3 konsoli -> asetukset kelaa alas päin ja etsi verkkoasetukset avaa se ja ota sieltä internet-yhteyden asetukset
Sitte kirjotat niitä tietoja jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737