Blackbird + FI-valo

mustarastas

Asiasta on paljon keskustelua netissä, mutta olisko täällä jollain jotain neuvoa tähän asiaan vielä. Eli -00 vuosimallin XX. Kun on jonkun matkaa ajanut, niin FI-valo syttyy kirkkaana palamaan. Pysähdyttyä, kun seisontatuen laskee alas, niin alkaa valo vilkkua. Vilkkuu samaan hitaaseen tahtiinsa koko ajan, eli ei tule nopeita vilkahduksia. Äsken lenkin jälkeen 15 vilkahhdustä jaksoin laskea ja sammutin sitten pois. Uudelleen kun laittaa käyntiin, niin valo ei pala, mutta jonkun matkan päästä syttyy uudelleen kirkkaana palamaan.. Mikä neuvoksi..? Pyörä toimii täysin normaalisti. Ei yski, eikä pätki ja normaalisti käyntiinkin lähtee..

5

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Likaiset/hapettuneet liittimet saattaa aiheuttaa tuon.

• ex. XX kuski

Oliko märkä keli, oletko ajanut sateessa tai ilmenikö ongelma pesun jälkeen?

Yksi mahdollinen vika paikka on tankin alla vasemmalla puolella oleva liitinnippu. Liittimet on läpinäkyvässä "kumitötterössä". Tötterö on auki eteenpäin. Sinne saattaa kerääntyä vettä, kosteutta yms. Tee kumiin alaosaan reikä jotta mahdollinen vesi pääsee pois. Ota liittimet auki puhdista ja laita vaseliinia. Esim. Hondalta saa sähkövaseliinia, mutta muukin vastaava tavara ajanee asian.

• 1100xxxxx

sori mutta älä vaseliinia laita, vaan korjaamokäytöön tarkoitettua johtojen suojaainetta, en muista nimeä mutta ei mitään crceetä..kysy jostain alanliikkeestä, hiustenkuivaajalla saaa kuivax kun aikansa hehkuttaa ja paineilmalla..

• mustarastas
        1100xxxxx kirjoitti:

sori mutta älä vaseliinia laita, vaan korjaamokäytöön tarkoitettua johtojen suojaainetta, en muista nimeä mutta ei mitään crceetä..kysy jostain alanliikkeestä, hiustenkuivaajalla saaa kuivax kun aikansa hehkuttaa ja paineilmalla..

sieltäpä se vika vas. jalan vierestä johtonipusta kesällä löyty, kun tuota asiaa tutkittiin.. täysin paskaksi hapettuneet pinnat..

• Lmsaari
        mustarastas kirjoitti:

sieltäpä se vika vas. jalan vierestä johtonipusta kesällä löyty, kun tuota asiaa tutkittiin.. täysin paskaksi hapettuneet pinnat..

Mulla teki saman korkealla vuoristossa. En tiedä miksi sammuttamisen jälkeen ei enää vilkutellut. Mulle auttoi nähtävästi manuaalin selailu. Olin itse asiassa ylittänyt st.morizin jälkeen passin itävaltaan päin ja aloin laskeutua normaalikorkeuksille. Luukutettuakin tuli ja kovia kiihdytyksiä ylämäessä. Pitää tutkia johtonippu. Yhdessä Pannarissa oli vastaava johtonippuvika ja se vaikutti yhteen puolaan heikentäen tehoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6825
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3827
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3220
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2632
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2166
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2010
    Aihe