parvekekukat pärjänneet?
Minulla meni ainakin nukenkaulus piloille - tosin syy saattoi olla sekin, että istutin sen liian suureen ruukkuun ja kastelin liikaa - eli se on alkukesän viileyden lisäksi kärsinyt liikamärkyydestä ilmiselvästi. Ei oikeastaan koko kesänä ole kuin kerran yrittänyt tuottaa kaunista kukkaa, nytkin muutama näivettynyt rumilus esillä, nuppuja tosin on, mutta niistäkin tulisi todennäköisesti vain rumaa kukkaa. Sateelle tämä ei ole kyllä altistunut.
Miten muilla näin sateisena kesänä ovat
4
298
Vastaukset
- kökkööli
Kaikki kukkani voivat loistavasti! Nostan ne syrjemmälle suojaan jos alkaa satamaan. Minulla on kyllä parvekkeella kattoikkunakin, joten valoa on ehkä enemmän, kuin perus parvekkeella.
- ei mensty ei
Eipä ole menestyneet kun parveke enempi varjon puolella, ostin kerrattuja petunioita mutta huonosti tekevät uusia kukkia. Riippapetunia alkoi jo kuihtua ja viskasin sen
roskiin. Tupakka vielä kituuttaa muutamalla kukalla, botuniat jotenkin kukkivat mutta toinen lobelia kuukahti, olivat samalla parvekelaatikolla kaiteella.
Ilmeisesti kastelin liikaa ja toisaalta eivät saaneet aurinkoa tarpeeksi.
Pelargoniat makkarin ikkunalla rehottavat, saavat siellä enempi aurinkoa.
Tälläinen kesä tämä.- Kesä+kukat_2012
Istutin kukkia vähän joka puolelle pihaa toukokuussa, kuten joka vuosi. Kesäkuussa ne olivat lähes jokainen mädäntynyt tai muuten vaan kuollut. Juhannukseksi hain uudet kukat. Taas sama juttu. Heinäkuun alesta ostin sitten jo kolmannet kukat...Ja nekin olisi pitänyt vaihtaa jo aikoja sitten, mutta mitä sitä turhaa touhua.
Pihamme on aurinkoinen ja meren rannalla, Naantalin lähellä.Missä päin te muut olette, onko jossain ollut "hyvä" kesä?
- Parvekepuutarha
Voi voi, minun kukkaset vieläkin kukkii. Mansikoitakin olen saanut popsia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2386720Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664074Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701587- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061