pyöränpultteja oik etupyörään vaihdettu ainakin 100 onko vastaavaa tapahtunut jos on kerro ihmeessä mikä neuvoksi
scania 480 pyöränpultti ongelma
6
2938
Vastaukset
- Montun pohjalta
Vanne murtunut.
Enpä nyt muista onko tuossa rumpu vai levyjarru mutta jos on rumpujarru niin momentit ja muttereitten kiristys ristiin on olennaista.
Yksi tärkeä seikka on myös että mutterit kiristetään rumpujarruissa tilanteessa jolloin käsijarru ei ole kiinni, monesti sieltä puuttuu rummun kiinnityspultit jolloin rumpu on irti navasta (1mm riittää), jos tässä tilanteessa käsijarru pistetään päälle tai se menee paineen vähennyksen takia kiinni niin ja rumpu on irti navasta ja siihen jos ammutaan vanne kiinni niin lopputulos on epäilytävä turvallisuuden kannalta.- --------------------
Ehkä kiero pyörännapa
- napander
Mites vanteen keskireikä ja navassa olevat keskityspalat? onko jossain vaiheessa ollut pultit löysällä ja olis syöny niitä pilalle
- Montun pohjalta
Kiva tietää. Kuka arvas oikein? Kaikki vaihtoehdot kyllä potentiaalisia.
- Kumho
Niin mikäs se oikee vastaus oli?
Väärin kiristetty vanne tai vanne mäsän. kierteet mäsän ,pultit mäsät?
Tai väärät momentit kiristyksessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6372502Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791080
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3301063Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.651002- 61925
- 228854
- 51811