Tietääkö kukaan löytyykö Ita-Vantaalla mitään yritystä joka tekee karvanpoistoja miehille? muutamaan olen soittanut mutta ei palvele miehiä..
Selkäkarvat
4
318
Vastaukset
- mitäp4skaa
En ymmärrä miksi pitää olla erikseen miehille ja naisille, olisin myös kiinnostunut. Naurettavaa tollanen toiminta :)
- wannabeposliini
tommonen varmaan käy miehille ja naisille http://easydiili.fi/79-epila-laser-karvanpoistaja-16100-arvo-35500-.html mutta en tiedä sattuuko tollanen kun itse en kestä kipua
- Eiköhän löydy
Humpuukivehje, ei riittävästi tehoa karvojen pysyvään poistoon.
Mikäli mies haluaa karvanpoistoa selästä, kosmetologille soittaessa kannattaa ensimmäiseksi selittää että kyseessä on selän karvanpoisto. Moni kosmetologi ajattelee ehkäpä ensimmäisenä alapään karvanpoistoa ja kieltäytyy sen vuoksi. Joissakin tapauksissa ajatellaan myös sitä miten muut asiakkaat suhtautuu mieheen liikkeessä.
Jotkut kosmetologit voivat karsastaa miehiä siksi että esimerkiksi selän karvanpoisto vahalla on miehelle kivuliaampaa kuin naisen karvanpoisto ja on saanut huonoja kokemuksia.
Kannattaa mieluummin tiedustella kosmetologia Helsingistä, Itä-Vantaa on liian pieni alue ja kosmetologivalikoima pieni Helsinkiin verrattuna.
- karvainen kuin apina
Joo selästä on vaan vaikea ite poistaa ja ei oikein viitti kaverille sanoa että laserois mun karvat sälästä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727