Miten on mahdollista, että tämä uskonsoturi skodofelicia pääsee minäsivulleni, vaikka olen hänet monta kertaa torjunnut. Valvooko kukaan näitä sivuja. terveisin Late Vaan
Ylläpito huom.
23
126
Vastaukset
- osaavalle
onnistuu....
- Sama ongelma oli
minullakin, lopetin koko oman osioni.
Torjuin hänet, mutta ei se mitään auttanut.
Hän on niitä "uudestisyntyneitä".
Tekee pahaa kuulla sellaisesta, sillä silloin halveksitaan Luojan, Jumalan suurinta lahjaa, syntymää.
Tarkoitan oikeata syntymää.
Ja muutenkin: kaikki uskonnollinen tuputus ja pakko on minusta aivan täysin väärin.
Keskustella voi, - mutta se, että tulee toisen ihmisen minä-sivulle julistamaan o m a a "ilosanomaansa", on ahdistelua ja väärin!
Kyllä minusta ylläpito toimii välillä, mutta ei tässä asiassa.
Kiitos vain ylläpidolle häirikköviestien poistamisesta!Valvookohan näitä sivuja kukaan, aina vaan ne uskoon hurahtaneet tunkee sivulleni,
Ennen oli seriffi nyt en ole nähnyt ketään. Mikähän olisi se viranomainen joka selvittäisi tämmöset jutut. Ei auta vaikka kuinka torjuisi.
- hämmästys
Onhan tuo nähty monesti, mikä siinä nyt niin kiusaa Latea?, että pitää sulku saada, tuleeko hän ihan henkilökohtaisilla viesteillä sinulle?
- pelottaako Latea
että ennen kuolemaa uskoon hurahtaa, siinähän voi vaikka joutua taivaaseen.
- Ei ole kyllä pilai-
lun paikka se. kun joku "uudestisyntynyt" alkaa ahdistelemaan oikein urakalla.
Hän urakoi siinä omaa taivasosuuttaan välittämättä pätkääkään siitä. miltä toisesta tuntuu.
Jos ihminen kokee Luojan läsnäolon luonnossa ja lapsissaan ja heidän lapsissaan, niin siihen ei tarvita mitään u s k o n t o - a. Eikä mitään kirjaa. Hartauden tunteen koen usein juuri silloin voimakkaana.
Noiden "uudestisyntyneiden" puheet ovat vähintäinkin kummallisia. Lapsena niihin voi uskoakin, mutta sääliksi käy lasta. Valehteleminen lapselle on väärin.Tuon nyt tekee eläinkin omille poikasilleen!
Siihen se uskonollinen hartaus tyssää, jos ei se laajene kattamaan koko luomakuntaa!- Oletko ihan sekaisin
texsanell kirjoitti:
Tuon nyt tekee eläinkin omille poikasilleen!
Siihen se uskonollinen hartaus tyssää, jos ei se laajene kattamaan koko luomakuntaa!oletko juonut taas itsesi ihan pihalle?
Oletko ihan sekaisin kirjoitti:
oletko juonut taas itsesi ihan pihalle?
Hyvänen aika, kai voi olla oma mielipide ilman alkoholiakin! Olen tuon kyllä sanonut aikaisemminkin ja olen yhä sitä mieltä.
Eivät vain ne omat lapset ole kysymyksessä.
Mutta ei kannata näistä keskustella, emme me aina ymmärrä toistemme näkökantoja. Enhän toki tuonut keskusteluun uskoa tällä kertaa.
Sen tein vain kerran. Enempää ei voi vaatia!
Luulisin että he "Uudestisyntyneet" ovat niitä joidenka elämä on kulkenut pohjamudissa . ja ovat tarpeeksi vinksahtaneet niitten aineiden ansiosta ,mitä on tullut entisessäelämässä nautiskeltua .
Varmaankin tavallinen elämä on aivan jotain muuta nyt.
Mutta olisivat onnellisia, että ovat löytäneet jotain elämisenarvoista itselleen . Ja nauttisivat siittä itsekseen.- ''uudestisyntynyt''
- niin sanottu - tienaa siinä omaa taivasosuuttaan
välittämättä pätkääkään siitä, miltä toisesta tuntuu.
Kristinusko on laadittu ovelasti, kun siinä on lähetyskäsky,
jonka ansiosta saa tontin taivaassa.
On pidetty huolta siitä, ettei leviäminen lopu. Papeille, pipeille, piispoille ja paaville onkin tärkeätä, että se säilyy, koska iso palkka voisi muuten loppua.- joopa joo
Onhan oikein materialistin puhetta!
- vaikeeta stoppaa
En ole vielä niin vahvan uskonsoturin silmätikkuna, että se tunkeutuisi sivuilleni. Myös fundisuskovaisilla on riittävää ATK-tietotaitoa nettihäiriköintiin.
- ???
Skodafelicia nimi minua hämmästytti. Felicia on naisen nimi, mutta paksu partanaama ukko oli kuvassa.
- ???
Ja Felicia on onnellinen, mutta skoda tai po-skode-nia on serbiaksi vahinko.
- *Kukkahame*
Late Vaan...lle
http://www.suomi24.fi/opastus/
tuosta kun klikkaat saat auki sivun jonka yläoikeassa kulmassa "käyttäjätuki ja asiakaspalaute" ja Lähetä palautetta tämän lomakkeen kautta..teksti klikkaat siitä sinitekstistä,,,tämän lomakkeen, eiköhän sitä kautta mene perille. - Että tulee sinun
minä-sivullesi omien uskonto-fraasiensa kanssa! RÖyhkeys on jo huipussaan!
No minäkin kysyn tässä samalla. Harvoin käynkään tuolla minässäni, kun en viestittele enkä tietysti henk.koht. viestejä saakaan. Mutta oon sitä ihmetelly pikkasen, kun siellä on tuiki tuntemattomiakin vierailijoita, viestit tarkoitettu muille, ei minulle. Sisällöistä huomaa tietysti. Outoa on sekin sotku.
En kyllä uudistusten jälkeen oo enää viittiny siellä mitään tehdäkään.- tiedoksi^
Jokaisella rekatulla on profiili myös suomi24 Yhteisössä.
Siellä voi klikata kenen kuvaketta tahansa, jonka profiilitiedot haluaa nähdä.
Siitä jää jälki vieraskirjaan. Päivän fiilis tulee siinä samalla (ei viestinä tarkoitettu)
En pidä sitä mitenkään outona, tietonsa ja osallistumisensa tarkoituksen taas, on joko ilmaissut tai ei. Pakollista kun se ei ole.
Asetuksilla voi estää pääsyn lukemaan keskustelujaan. - susm.
tiedoksi^ kirjoitti:
Jokaisella rekatulla on profiili myös suomi24 Yhteisössä.
Siellä voi klikata kenen kuvaketta tahansa, jonka profiilitiedot haluaa nähdä.
Siitä jää jälki vieraskirjaan. Päivän fiilis tulee siinä samalla (ei viestinä tarkoitettu)
En pidä sitä mitenkään outona, tietonsa ja osallistumisensa tarkoituksen taas, on joko ilmaissut tai ei. Pakollista kun se ei ole.
Asetuksilla voi estää pääsyn lukemaan keskustelujaan.Kiitokset ´tiedoksi´
No nyt rupes sekin selviämään, fiiliksii siel sit vaan.
- hevat
Tämä uskovainen,joka Latelle tyrkyttää uskontoa.Toden-näköisesti on huomannut
olevan Latella hyvät puhelahjat,kun sinut sais puolelleen olisit kaverina hänelle levittämässä sitä sanan säilää. Mistäs tietäis,jos hän sinusta kaatajan vaikka saisi. - kävijöitä riittää
Saattaa käydä vain lukemassa Late Vaan kommentteja ja pitää niistä!
Melkein vaikuttaa vain siltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864